تکمیل مجتمع فرهنگی هنری خوسف به 7 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879801

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

رمضانی در بازدید استاندار از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری خوسف گفت: این پروژه هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به هفت میلیارد تن اعتبار نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، سفر هشتمین شهرستانی استاندار خراسان جنوبی به حصف و جواد کنات امروز به همراه نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی سالن آمفی تئاتر اسلامی انجام شد. فرهنگ و ارشاد از هاسف بازدید کردند.

محمود رمضانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این بازدید گفت: ساخت مجتمع فرهنگی هنری یا آمفی تئاتر خوسف از سال 1384 آغاز شد و کل هزینه پروژه خوسف دو هزار و 600 میلیون ریال است.

وی ادامه داد: تکمیل این پروژه بر اساس برآوردها به هفت میلیارد تن اعتبار نیاز دارد.

رمضانی از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی آمفی تئاتر خوسف خبر داد و افزود: این پروژه هزار متر مربع است که برای تکمیل آن نیازمند اعتبارات ویژه است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر یک روزه خود به حصف، از مزار آیت الله سید احمد عبادی، یاد و خاطره بنیانگذار حوزه علمیه حضرت فاطمه زهرا(س) در حصف، برادر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و برادر آن مرحوم بازدید کرد. امام جمعه.

قنات امروز همچنین از محل برگزاری کنکور سراسری 1401 و طرح در حال اجرا در خوسف دارالقرآن بازدید کرد.

اجرای طرح دارالقرآن خوسف از سال 1390 آغاز شد و پس از 11 سال این طرح تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. پیش بینی می شود برای تکمیل این پروژه به یک میلیارد تن اعتبار نیاز باشد که تاکنون 700 میلیون تن اعتبار برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید