قول مساعد به استاندار خراسان جنوبی برای تکمیل پروژه های ورزشی خوسف

محمدحسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این بازدید گفت: این طرح یکی از زیرساخت های ورزشی شهرستان است که از سال 1390 آغاز شده و در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پروژه استخر سرپوشیده خوسف هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 3 میلیارد و 250 میلیون تن برای آن هزینه شده است، افزود: برآورد می شود برای تکمیل این پروژه 10 میلیارد تن اعتبار نیاز باشد.

قنات در ادامه هشتمین سفر شهرستانی خود امروز از زورخانه خوسف نیز بازدید کرد. عملیات اجرایی زورخانه خوسف از سال 1399 آغاز شد و در حال حاضر 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود برای تکمیل این پروژه به چهار میلیارد تن اعتبار نیاز باشد.

استاندار خراسان جنوبی در این بازدید قول تکمیل استخر هوسف را داد و گفت: اعتبار لازم برای این پروژه با وام های استانی و در سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی پیگیری می شود.

استاندار خراسان جنوبی به همراه نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان 32 تختخوابی شهر هوسف که هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کرد.

ساخت بیمارستان خوسف در سال 1392 آغاز شد و کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی خوسف 22 میلیارد تن بود. برآورد می شود که تکمیل این پروژه که یکی از خواسته های ساکنان منطقه است به 10 میلیارد تن اعتبار نیاز داشته باشد.

بازدید از مخزن هزار متر مکعبی ماجان، شهرک صنعتی شهید رحمانی هوسف، ساختمان ستادی و آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی، مجتمع گلخانه ای محمدیه، بهسازی و مرمت راه های روستایی شهرستان از دیگر برنامه های این شهرستان است. این سفر یک روزه

دیدگاهتان را بنویسید