اعتبار 400 میلیارد ریالی اجرای طرح های بازآفرینی در فرهنگسرای مازندران/ قائمشهر تا شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.


ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813903

محمد نظری کل اعتبار هزینه شده برای پروژه های بازسازی در دست اجرا در استان مازندران را بالغ بر 400 میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد نظری در گفتگو با بلاغ; با توجه به پروژه های بازسازی در حال انجام در استان مازندران؛ وی بیان کرد: فرهنگسرا و خانه در منطقه قائم شهر با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال اجراست که در صورت تحقق وام ها تا شهریور 1401 تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: پروژه تکمیل مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در امامزاده عباس ساری نیز از محل اعتبارات بازسازی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به پروژه های بازسازی اجرا شده در استان مازندران اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شهرهای استان با توجه به سیاست های بازسازی و رونق محلات کمتر توسعه یافته، احداث سراهای محله و گفتمان جدی
نظری خاطرنشان کرد: در غرب استان پروژه هایی در حاشیه رودخانه ها و احداث فضای سبز و دیوارهای حفاظتی در حاشیه رودخانه ها در شهرهای نوشهر، چالوس، هچیرود، عباس آباد و رامسر انجام شده است.
وی مجموع هزینه شده برای این تعداد پروژه بازسازی در استان مازندران را بالغ بر 400 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: برای معابر بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی در برخی از شهرهای استان قیر تامین شد.
نظری به توزیع رایگان قیر برای شهرداران استان مازندران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از سال 96 تاکنون بیش از 277 میلیارد ریال قیر رایگان در شهرداری های استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید