مجموعه آبی غواصان بسیج غواص سال آینده به بهره برداری می رسد

ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801245

خداقلی پور با بیان اینکه 400 سالن ورزشی بسیج در کشور نیمه کاره است، گفت: یکی از این پروژه ها مجموعه آبی غواصان بسیجی شهید تربت حیدریه است که با تزریق اعتبارات لازم و تکمیل امکانات آن در سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل خداقلی پور مسئول تربیت بدنی مستضعفین بسیج مستضعفین صبح امروز در گفتگو با صبح توس از سالن های ورزشی و پروژه های ورزشی نیمه تمام بسیج بازدید کرد. وی گفت: سازمان مستضعفان در سال های اخیر با کمک فرماندهان بسیج و همچنین خیران 3 هزار سالن ورزشی در کشور ساخته که از این تعداد 2600 سالن به بهره برداری رسیده و هم اکنون در دسترس ورزشکاران و عموم مردم است. . .

وی با بیان اینکه 400 سالن ورزشی بسیج در کشور نیمه کاره است، افزود: یکی از این پروژه ها مجموعه آب غواصان بسیجی شهید تربت حیدری است که با تزریق اعتبار و تکمیل تسهیلات سال آینده به بهره برداری می رسد. “

خداقلی پور در خصوص چمن مصنوعی بسیج و سایر پروژه ها گفت: مقرر شد برای تصمیم گیری در خصوص نحوه تزریق وام ها، بررسی، تکمیل و ارسال اطلاعات تکمیلی پروژه ها و اعتبار لازم صورت گیرد.

رئیس تربیت بدنی بسیج گفت: 5 هزار شهید ورزشکار علاوه بر اینکه در عرصه های فنی و ورزشی در سطح بالایی قرار دارند، در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ به عنوان الگو و نماد اخلاق درخشیدند و لازمه این الگوهای اخلاقی هستند. به نمایندگی از جامعه مردم.

شهرستان تربت حیدریه 675 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 34 شهید متعلق به شهدای ورزشکار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید