سه پیشنهاد برای ارتقای لیگ برتر دارم / 35 + 35 بازیکن از لیگ برتر و دسته به تیم ملی والیبال بانوان دعوت شدند.


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809394

از تمام فرصت های والیبال بانوان ایران استفاده خواهم کرد

سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان ایران لیگ برتر را شروع خوبی برای کار تیم ملی دانست و گفت: می خواهم از تمام فرصت های موجود تیم والیبال بانوان ایران استفاده کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال برترین های باشگاه های بانوان ایران، جام سردار دلا با پیروزی باریاس اسنس به پایان رسید و الساندرا کامپدلی، مربی ایتالیایی تیم ملی بانوان تماشاگر ویژه این مسابقات بود. برای نیمه نهایی و فینال

وی که پیش از این در سفر به تهران برای ارائه برنامه های خود و توافق با فدراسیون والیبال ایران، چندین بازی لیگ برتر و دسته اول بانوان را از نزدیک تماشا کرده بود، از ابتدای مسابقات پلی آف در سالن فدراسیون والیبال حضور داشت تا شاهد حضورش در این دیدار باشد. بستن. مسابقات برگزار کند. کمپدیل در تخمین 1400 لیگ برتر گفت: لیگ برتر بانوان در سطح خوبی برگزار شد. به خصوص از این نظر که این آغاز پیشرفت تیم ملی بانوان ایران است.

با این حال الله پیشنهاداتی برای برگزاری بهتر مسابقات ایران در لیگ برتر بانوان داد و ادامه داد: 3 پیشنهاد برای برگزاری بهتر این مسابقات دارم. اول از همه، تیم ها باید اولین پذیرش خود را افزایش دهند. نه تنها در سطح تیم باشگاهی، بلکه در سطح ملی نیز باید تکنیک دریافت را بهبود ببخشیم، زیرا افزایش دقت بازیکنان در اولین پذیرش مهم است.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد دوم من اصلاح تاکتیک های تیم ها است چرا که تیم ملی باید عملکرد متفاوت و بهتری نسبت به تیم های باشگاهی ایران داشته باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: سومین پیشنهادم توجه به بازیکنان جوان است. من دختران جوان زیادی را دیده ام که آمادگی خوبی برای بازی کردن دارند، نه اینکه در لیگ برتر ایران روی نیمکت بنشینند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمرکز روی جوانان باعث شده چند بازیکن دسته اولی را به اردوی انتخابی تیم ملی بانوان دعوت کنید، گفت: می خواهم از همه فرصت های موجود استفاده کنم. آماده سازی تیم ملی دختران و جوانان ایران را دنبال می کنم. من به همکارانم اعتماد دارم و از پیشنهادات آنها استقبال خواهم کرد. پیشنهادات را بررسی می کنم و سپس بازیکنان را به اردوهای انتخابی دعوت می کنم و از بین آنها بازیکنان را انتخاب می کنم.

کمبل ادامه داد: 35 بازیکن لیگ دسته اول و 35 بازیکن لیگ برتر را در اردوها تست می کنم و در نهایت 24 بازیکن را انتخاب می کنم. اسفندماه اولین اردوی تیم ملی را آغاز می کنیم اما قبل از آن دو مرحله اردوی انتخابی را با حضور بازیکنان دسته اولی برگزار خواهیم کرد. اگر بتوانم از این دو اردوی کوتاه مدت بازیکنی پیدا کنم حتما این نفرات را به اردوی تیم ملی دعوت خواهم کرد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید