سوابق مرکز لجستیک زنجان باید بررسی شود / من شهروند دوگانه نیستم / افراد واجد شرایط استخدام می شوند

زمان: 23:04
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776940

استاندار زنجان گفت: باید سوابق مرکز لجستیک زنجان بررسی شود چرا که لجستیک مجموعه ای از ارتباطات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول هایی از موج بیانی ؛ محسن افشارچی یکشنبه شب (25 مهر) پس از انتصاب خود به عنوان استاندار زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه استان از اهداف مشترک بنده و رسانه است ، اظهار داشت: انتظار می رود رسانه ها با تقوا رفتار کنند و انصاف را نسبت به من قضاوت و انتقاد کنند. و تیم من

وی در خصوص مشارکت نمایندگان مجلس در امور اجرایی استان خاطرنشان کرد: من کل مجموعه مدیریتی استان را به عنوان تیمی می بینم که طبق قانون حرکت می کند و با یکدیگر مشورت می کند و به یکدیگر کمک می کند.

افشارچی گفت: “من برای هرگونه تغییر یا انتصاب جدید عجله ای ندارم.” یک بار.

استاندار زنجان در مورد برخی وعده ها مانند تبدیل شدن زنجان به مرکز فناوری اطلاعات کشور ، مرکز برق و الکترونیک یا لجستیک کشور گفت: مرکز فناوری اطلاعات یک پروژه نیست بلکه یک شعار است و من سعی می کنم شعارهای خود را با اعداد و ارقام محاسبه و اندازه گیری کنم. به “بودن.

وی گفت: “اول از همه ، ما باید بدانیم منظور ما از شعر چیست.”

افشارچی افزود: اگر بتوانیم سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی استان را به بیش از 6.5 درصد (میانگین کشوری) برسانیم ، می توان گفت که قطب شعر می شویم ، اما شعار قطب بیت شدن نیست. یک شعار دقیق “

وی خاطرنشان کرد: استفاده از فناوری را برای زندگی بهتر و توسعه استان اهمیت زیادی می دهم.

* نمای ویژه غرب استان زنجان

استاندار زنجان در مورد ظاهر عادلانه شهرهای استان گفت: همه شهرها باید از نظر جمعیت مورد توجه قرار گیرند و من قطعاً سفرهای اولیه را از شهرهای غرب یا جنوب استان آغاز می کنم. “

وی با بیان اینکه بسیاری از صنایع بزرگ در شرق استان راه اندازی شده است ، افزود: در غرب و جنوب غربی زنجان صنایع معدنی و مناطق ناشناخته وجود دارد که باید از نظر مسائل زیست محیطی به آنها مراجعه کنیم. در جنوب استان ما ایده هایی داریم که من به سمت او حرکت می کنم.

افشارچی در مورد انتصاب مردان و زنان جوان به پست های رهبری گفت: “من زنان را جدا از جامعه نمی بینم ، اما زنان و مردان در جامعه برابرند ، اما همه کسانی که شایستگی حضور در دولت و استخدام را دارند ، و من اعتقاد به سهمیه بندی ندارد “

* سوابق مرکز لجستیک زنجان باید بررسی شود

استاندار زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار موج رسا مبنی بر عدم تحقق وعده هایی مانند قطب آیتی و مرکز لجستیک زنگان در کشور ، گفت: سوابق مرکز لجستیک زنجان باید بررسی شود.

وی گفت: لجستیک مجموعه ای از ارتباطات است و یکی از اولین برنامه های من پیگیری راه آهن دو بانده زنجان-قزوین-تهران است. البته راه آهن دو خط به این معنا نیست که ما یک خط پشتیبان داریم و فاصله بین زنجان و تهران باید کاهش یابد. “

افشارچی با بیان اینکه تعیین خط راه آهن یک امر حاکمیتی است ، خاطرنشان کرد: من تمام تلاش خود را برای دستیابی به این مهم انجام می دهم و پیگیری می کنم ، تا حد زیادی اتصال جنوب به شمال استان و ارتباط شرق با غرب و طارم به منجیل است. در عمل است و ما آن را از نزدیک دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: تا مسائل مربوط به فرودگاه و فرود زنجان در شمال غرب حل نشود نمی توان در مورد مرکز تدارکات صحبت کرد.

* افراد شایسته مشغول هستند

استاندار زنجان در پاسخ به س fromال خبرنگار موسی رسا مبنی بر احتمال مشارکت در دوران حکومتش ، گفت: از هرکسی که شایسته است استفاده می شود و ما هیچ دیدگاه حزبی یا سیاسی نداریم.

وی افزود: حتی ممکن است شخصی از نظر فکری با من مخالف باشد ، اما او شایسته انتصاب در پست های رهبری است که ما از آن استفاده می کنیم.

افشارچی در مورد ناکامی استانداران محلی سابق زنجان و استراتژی وی در تقویت چشم انداز موفق یک مدیر استانی محلی ، گفت: دانشگاه زنجان.

وی گفت: امیدوارم این امر در استان زنجان اتفاق بیفتد و حضور من نقطه عطفی باشد تا دوستان علاقه ای به استفاده از نیروهای محلی در استان داشته باشند.

افشارچی خاطرنشان کرد: حمل و نقل ، اقتصاد دیجیتال ، اقتصاد دانش بنیان و گردشگری مهمترین برنامه های من برای رشد و توسعه استان است.

وی افزود: مهمترین خطرات برای استان زنجان آب است و زنجان نیز مانند سایر استانها با مشکل آب مواجه است.

* م تمرکز من در مسائل فرهنگی بر عملکردهای مثبت و نه منفی است

استاندار زنجان با بیان اینکه نظر من در مورد مسائل فرهنگی مثبت تا منفی است ، گفت: علاوه بر نهادهای فرهنگی ، ما در استان زنجان مراکز فرهنگی غیرانتفاعی داریم که نمونه بارز تشکل های مذهبی است و اگر می توانیم از این ظرفیت استفاده کنید.

وی گفت: “ما به همه هنرها علاقه داریم.” بسیاری از برنامه های فرهنگی باید بر اساس مساجد باشد و ما باید از روحانیون جوان و پرانرژی در مساجد برای ایجاد جوانان استفاده کنیم. “

افشارچی در مورد اشتغال گفت در سال های اخیر صنایع بزرگی در زنجان راه اندازی شده است که افراد زیادی را مشغول به کار کرده است و ما نیز در همین راستا ادامه می دهیم. همچنین در حال خرید است که ظرفیت اشتغال استان را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان طی چند سال گذشته کاهش یافته است ، افزود: بیکاری استان زنجان طی چند سال آینده کاهش می یابد.

* بر اساس حرکت عشق است ، نه بر اساس سیاست و بازی

استاندار زنجان در خصوص حفظ جنبش رسانه ای گفت: من همه را دوست دارم و بنابراین باید با عشق حرکت کنم ، حتی اگر به ضرر من باشد.

وی گفت: متأسفانه شبکه های اجتماعی روز به روز در زندگی ما منفی تر می شوند و هم ما را به خود مشغول کرده و هم الحاد را تشویق می کنند.

افشارچی گفت: از رسانه ها می خواهم اخبار را بدون نقل قول منتشر نکنند و قول می دهم که مطمئن باشید روزنامه نگاران مزاحم من نخواهند شد.

استاندار زنجان در مورد برنامه های ورزشی خود گفت: کارهای زیادی در زمینه ورزش استان داریم که یکی از آنها تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری است.

وی با بیان اینکه ما سالن های بدنسازی متفاوتی در استان داریم و باید کاری کنیم که مردم بتوانند از آنها استفاده کنند ، گفت: در ورزش های قهرمانی ما جزو استان های با رتبه بالا نیستیم و به ویژه در ورزش های قهرمانی برای ورزشکاران زنجانی برنامه ریزی می کنیم. میادین ملی و بین المللی می درخشند و ورزشکار المپیکی دارند.

افشارچی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به زنجان خاطرنشان کرد: در این سفر پروژه های نیمه وقت ، خطرات ناشی از آب و همچنین پروژه های کوچک مربوط به ساخت و افتتاح کارخانه ها مورد بحث قرار می گیرد.

* من تابعیت هیچ کشوری را ندارم

استاندار زنجان با بیان اینکه من تابعیت هیچ کشوری را ندارم و هیچ یک از اعضای خانواده ام تابعیت کشور دیگری را ندارند ، گفت: فقط یکی از دخترانم در خارج از کشور متولد شد.

وی گفت: “من تا آنجا که شما می خواهید به کشورهای اروپایی و آسیای جنوب شرقی سفر کرده ام.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید