سواد رسانه ای نیاز امروز مردم و کارمندان است


ساعت: 15:25
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894385

سردار محمدعلی نظری گفت: اگر در فضای مجازی به درستی، هوشیارانه و به موقع انجام شود، پشتوانه نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان ، پیش از ظهر امروز سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه طرالله کرمان در جمع فعالان فضای مجازی انقلابی گفت: شما فعالان فضای مجازی مجاهدین امروز عرصه جنگ نرم و دفاع جانانه هستید. از نظام و انقلاب

وی ادامه داد: نیاز همه ما اعم از مردم و مسئولان است که سواد رسانه ای و مجازی را بیاموزیم و هوشیارانه عمل کنیم.

سردار نظری تاکید کرد: کسانی که سواد رسانه ای را آموزش می دهند وظیفه سنگینی دارند چرا که باید این سواد را به سطح جامعه برسانند.

فرمانده سپاه طرالله از استان کرمان افزود: به گفته رهبری بحث جنگ نرم از دیرباز وجود داشته و تا ابد ادامه خواهد داشت اما فقط ابزار آن در حال به روز شدن است.

وی اذعان داشت: دشمن می داند که تأثیرگذاری بر احساسات و ذهن مردان حتی از یک جنگ سخت هم موفق تر و مؤثرتر است.

سردار محمدعلی نظری بیان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال تغییر ذائقه مردم است به همین دلیل به دنبال تحریف و معکوس کردن حوادث است.

طرالله کرمان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: ما در حال مبارزه هستیم و نوعی نبرد نرم در فضای مجازی است و فعالان فضای مجازی باید به عنوان رزمنده در این عرصه توانمند شوند. پیشرفت در رسانه ها، رویدادهای جاری و شناخت فضای مجازی.

وی با بیان اینکه برای موفقیت باید یک قدم جلوتر از دشمن باشیم، تصریح کرد: در اینجا زمان حرف اول را می زند، باید اولویت ها را بشناسیم و واقعیت ها را بگوییم تا جلوی روایت دروغ دشمن گرفته شود.

فرمانده سپاه طرالله کرمان ادامه داد: آرامش، امید و امید را در جامعه گسترش دهید که یکی از مولفه های قدرت ما در فضای مجازی است.

سردار نظری با بیان اینکه اگر فضای مجازی به درستی، هوشیارانه و به موقع عمل شود، ستون فقرات نظام است، گفت: با توجه به منویات رهبر انقلاب; متخصصان سایبری باید استدلال قوی، مشاهده و اشراف کامل داشته باشند.

طرالله کرمان فرمانده سپاه تاکید کرد: معلمان سواد رسانه ای و فعالان فضای مجازی باید بیانی شیوا داشته باشند، محتوا باید از نظر هنری موثر و موجز باشد تا روی بسیاری از افراد تاثیرگذار باشد.

سردار محمدعلی نظری ادامه می دهد: بی تجربه ها هم می توانند سخنان نیک را به زیبایی بازتاب دهند و بیان کنند، همچنان که آهنگ تبریک فرمانده به راحتی جهانی می شود و دشمن را عصبانی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید