سوختن اسطوره فوتبال با مشاهده ناخواسته خیانت همسرش در موبایلش

فرانچسکو توتی سکوت خود را شکست و در مصاحبه ای طولانی با آلدو کازولو در کوریره دلا سرا، پس از پایان ازدواجش با ایلاری بلاسی، حقیقت را در مورد او می گوید.

کاپیتان سابق رم هر گونه تخلف را رد می کند و مدعی است که او اولین کسی نیست که در این ازدواج خیانت می کند.

من مزخرفات زیادی شنیدم
من چیزهای مزخرفی شنیدم، اما یکی از آنها بدترین بود. اینکه تنها مقصر جدایی من بودم. که این ازدواج به خاطر خیانت من به پایان می رسد. من اولین کسی نبودم که تقلب کردم

تابستان سال گذشته شایعات شروع شد: ایلاری یک نفر دیگر یا بهتر است بگوییم بیش از یک نفر دارد. فکر می کردم غیرممکن است، اما پیام های او را پیدا کردم.

وقتی از افراد مختلفی که به آنها اعتماد دارم اخطار دریافت کردم مشکوک شدم. به تلفن همراهش نگاه کردم و دیدم شخص سومی بین ایلاری و دیگری واسطه است.

تازه فهمیدم که ایلاری آدم کاملاً متفاوتی با من است که متعلق به دنیایی دور از دنیای من است و این یک شوک بود.

نه فقط به این دلیل که ایلاری شخص دیگری داشت. چون به چنین مردی علاقه داشت. پیام ها چه می گفتند؟ چیزی مانند: بیایید در هتل ملاقات کنیم. نه، فرانچسکو بیشتر به من اهمیت می دهد. عدم تقابل

توتی به محض اینکه متوجه خیانت ادعایی شد، بلافاصله با همسرش مقابله نکرد و ترجیح داد مدتی صبر کند.

همه چیز را برای خودم نگه داشتم. به کسی نگفتم، حتی به ویتو اسکالا، دوستم که از یازده سالگی در کنارم بوده است.

من اهل چشم پوشی نیستم، اما تصمیم گرفتم فعلاً آن را نادیده بگیرم. سعی کردم خانواده را متلاشی نکنم، مثل سگ عذاب کشیدم!

او به من گفت: امسال کمی بیشتر در میلان می مانم و کمتر به رم باز می گردم و فکر کردم: همسرم مرد دیگری دارد، اما همچنان امیدوار بودم که این درست نباشد.

در گذشته شایعاتی وجود داشت. برای من و او. اما این شایعات بود، اما این متفاوت بود. مدارک داشتم حقایقی وجود داشت و من را افسرده کرد.

دیگر نمی توانستم بخوابم. وانمود کردم که هیچ اتفاقی نیفتاده است، اما این دیگر من نبودم. به لطف نومی (همسر جدیدش) از خانه بیرون آمدم.

اتصال جدید
نومی بوکی شریک جدید توتی است، رابطه ای که تنها پس از فاش شدن خیانت ادعایی کاپیتان جالوروسی آغاز شد.

ما به عنوان دوست بیرون می رفتیم. بعد از عید نوروز تبدیل به یک افسانه شد.

زمانی که عکسی از استادیوم در 22 فوریه منتشر شد، عکسی که در ماه دسامبر گرفته شده بود، ایلاری از من خواست پاسخ بدهم.

من آن را رد کردم. در ابتدا حقیقت را به او و بچه ها نگفته بودم، زیرا این امر اجتناب ناپذیر بود، زیرا هنوز امیدوار بودم همه چیز را نجات دهم.

اما در این مرحله از ایلاری در مورد مرد دیگر پرسیدم، او ابتدا تکذیب کرد. او گفت که هرگز او را ملاقات نکرده است. سپس متوجه شد که من می دانم و به من گفت که آن مرد را فقط برای یک قهوه ملاقات کرده است.

من در واقع می دانم که آنها در اوایل ماه مارس ملاقات کردند. 2021 و اینکه قبل از شروع داستان من با نومی، روابط بسیار نزدیکی با او و سایر مردان داشت.

هیچ کدام از ما نمی خواستیم برای نجات ازدواجمان تلاش کنیم. می دانستم چه کرده است. حتی اگر چیزی نگفتم که به تصویر او از او آسیبی وارد نشود. او احتمالاً خسته بود زیرا ازدواج واقعاً تمام شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید