سود 100 هزار سهامدار بازنشسته بیمه ملت واریز شد


ساعت: 20:32
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810319

بیمه ملت اعلام کرد: سود سال ۹۹ بیمه ملت در مهرماه امسال به بیش از ۱۰۰ هزار سهامدار بازنشسته واریز شد و بازنشستگانی که هنوز سود سهام خود را دریافت نکرده اند نیز باید سود سهام خود را به صورت حضوری در شعب بانک ملت در کل کشور دریافت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیمه ملت اعلام کرد: سود سال ۹۹ بیمه ملت در مهرماه امسال به بیش از ۱۰۰ هزار سهامدار بازنشسته واریز شد و بازنشستگانی که هنوز سود سهام خود را دریافت نکرده اند نیز باید سود سهام خود را به صورت حضوری در شعب بانک ملت در کل کشور دریافت کنند.

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 1399 شرکت بیمه ملت در خرداد ماه 1400 و تصویب سود 540 ریالی به ازای هر سهم، واریز سود به مستمری بگیران. حساب کاربری در 18 اکتبر . سال از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و شماره حسابی که این بستگان در سجام ثبت نام کرده اند، ساخته می شود.
صندوق بازنشستگی کشوری در این گزارش تاکید کرده است که سازمان بورس در نیمه دوم سال جاری به منظور حفظ حقوق سهامداران خرد تصمیم به پرداخت سود سهام به شرکت ها از طریق سامانه سجام و شماره حساب ثبت شده توسط سهامدار در این سیستم
با توجه به عدم ثبت نام بیش از 31 هزار نفر از بازنشستگان در سامانه سجام، امکان واریز سود سهام به حساب آنها وجود ندارد و برای سهامدارانی که اطلاعات ثبت شده در سامانه سجام را ندارند، می توان با مراجعه به بانک ملت سود سهام را واریز کرد. شعب سراسر کشور .به صورت نقدی انجام می شود.
از 31 هزار بازنشسته ای که در سجامی حساب نداشتند و باید سود سهام خود را به صورت نقدی دریافت می کردند، تعدادی از بستگان با مراجعه به بانک سود سهام خود را دریافت کردند.
سهامداران بازنشسته ای که سود نقدی خود را دریافت نکرده اند می توانند با در دست داشتن «کد صرافی و ارائه کارت ملی» به شعب بانک ملت مراجعه و سود نقدی خود را دریافت کنند.
بر اساس این گزارش، در سال 1395 بیش از 130 هزار بازنشسته از صندوق بازنشستگی کشوری، 3500 سهم شرکت بیمه ملت را در قالب قرض الحسنه به ارزش حدود 720 هزار تن خریداری کردند که هر ساله به حساب اظهاری آنها واریز می شود. سود فقط به حساب ثبت شده سهامداران در سامانه سجام واریز خواهد شد.
بازنشستگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 96601136 (021) امور سهام شرکت بیمه ملت تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید