واریز سود سهام به حساب معلمان بازنشسته

واریز سود سهام به حساب معلمان بازنشسته

وی با اشاره به اینکه سود در نظر گرفته شده برای اعضای شاغل جزو دارایی های آنها بوده و با توجه به وضعیت آنها اعمال می شود، تصریح کرد: از سود 16 هزار میلیارد ریالی بیش از 2500 میلیارد ریال متعلق به 121 هزار و 200 عضو است. از 1 اکتبر 1400 تا مارس 1401 که به حساب نقدی آنها واریز شده و قابل برداشت بود.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در تشریح فرآیند سپرده گذاری فرهنگیان بازنشسته این موسسه اظهار داشت: این واریز به حساب افراد واجد شرایط نزد بانک های سرمایه، ملی و سایر بانک ها واریز شد که مطابق با نحوه اجرا می باشد. از سیاست های بانک مرکزی و صندوق ذخیره احیای بانک سرمایه از کلیه اعضای شاغل تقاضا می شود نسبت به افتتاح حساب در بانک سرمایه متعلق به روشنگران عزیز اقدام نمایند.

دکتر نجف پور کردی افزود: افتتاح حساب برای معلمان در بانک کفیلیم ضمن کمک به ارتقای هر چه بیشتر توانمندی های بانک، زمان تسهیل در پرداخت بازنشستگی موسسه را برای آنان کاهش می دهد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه میانگین سود اعضای بازنشسته در سال مالی منتهی به 31 شهریور 1401 بیش از 20 میلیون ریال بوده است، گفت: بیشترین سود پرداختی بیش از 110 میلیون ریال بوده است.

وی در مورد نحوه اطلاع معلمان عضو از میزان مشارکت در سود خود گفت: معلمان شاغل می توانند به سایت صندوق سرمایه گذاری معلمان در قسمت بیانیه وضعیت عضویت یا با نصب اپلیکیشن فوق العاده معلمان به نشانی https://szf مراجعه کنند. satpay.ir برای مشاهده حساب های منتهی به 31 شهریور 1401.

دیدگاهتان را بنویسید