سورپرایز غیرمنتظره کی روش در جام جهانی: مگذوب یحیی

سورپرایز غیرمنتظره کی روش در جام جهانی: مگذوب یحیی

رضا اسدی پس از پیوستن به پرسپولیس در فصل گذشته با هیاهوی فراوان، هرگز نتوانست عملکرد قابل قبولی در تیم یحیی گل محمدی کسب کند و به همین دلیل جزو اولین بازیکنان پرسپولیس بود که در لیست خروجی باشگاه و در نهایت در فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفت. به بخش تراکتور بپیوندید.

شاید اگر از قرار گرفتن رضا اسعدی در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی خبر می دادیم و عنوان می کردیم که اسعدی در ترکیب 11 نفره مقابل ولز، آمریکا و انگلیس بازی می کند، کمتر کسی باور می کرد. با حضور کی روش این امکان وجود دارد که اسدی به بازیکنی ضروری برای تیم ملی تبدیل شود.

مروری بر دوران حضور کی روش در ایران ثابت می کند که او در جام جهانی 2014 یکی از بازیکنان اصلی تیم 23 نفره رضا حقیقی برای تیم ملی بود. بازیکنی کاملا مخرب در خط میانی که سبک بازی اش مورد توجه سرمربی پرتغالی تیم ملی بود.

برای کی روش، داشتن بازیکنانی در پست هافبک و هافبک دفاعی که توانایی بدنی داشته باشند و به بازیکنان حریف اجازه عبور آسان از مقابلشان را ندهند، اولویت است.

به همین دلیل بازیکنانی با سبک و ویژگی های رضا حقیقی و رضا اسدی بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش برای بازی در پست هافبک دفاعی هستند.

فراموش نکنیم که اسدی در لیگ فعلی عملکرد خوبی داشته و موفق ترین عملکرد را در این هفته ها در پست هافبک دفاعی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید