سورپرایز غیرمنتظره سرمربی استقلال برای پرسپولیس

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که این روزها خود و تیمش را برای حساس ترین بازی نیم فصل اول آماده می کند، در دو بازی دوستانه اخیر استقلال از بازیکن جدیدی در خط دفاعی تیمش استفاده کرد.

نزدیکان استقلال در مورد دو بازی دوستانه این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان و ملوان بندر انزلی گفتند که ساپینتو در هر دو بازی از سیاوش یزدانی در ترکیب دفاعی دو وسط در کنار رافائل سیلوا استفاده کرد و با توجه به شرایط عارف گلامی، احتمالا او پرسپولیس را در دربی غافلگیر می کند. .

این تغییر احتمالی در شرایطی رخ خواهد داد که استقلال در 12 بازی این فصل (11 هفته لیگ برتر به علاوه بازی سوپرجام) تنها در هفته هشتم (مقابل فولاد) از عارف گلامی در خط دفاعی 2 نفره استفاده نکرد. ) به دلیل جریمه انضباطی سایر دیدارهای زوج مدافع وسط این تیم با ترکیب بازیکنان برزیلی و بازیکنان شمال استقلال برگزار شد. اگر این اتفاق بیفتد، بازیکنی که از ساپینتو به خاطر توئیت علیه او عصبانی شده بود، پس از گذشت حدود 10 ماه از آخرین باری که در لیگ (و هر بازی رسمی) بازی نکرد، در دربی فیکس می شود.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال روز سه شنبه نهم آذرماه از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، هرچند شایعاتی مبنی بر تاخیر 2 ساعته دربی به گوش می رسد اما هنوز قطعی نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید