اصرار سرمربی جدید استقلال بر نقل و انتقالات؛ یک سورپرایز جدید در جاده؟

اصرار سرمربی جدید استقلال بر نقل و انتقالات؛  یک سورپرایز جدید در جاده؟

پس از جدایی رودی زستد از تیم استقلال، مسئولان باشگاه از اضافه شدن یک بازیکن خارجی به عنوان مهاجم به جمع آبی پوشان خبر دادند.

در همین راستا چند روز پیش مدیران استقلال با سجاد شهبازاده، مهاجم سابق سپاهان به توافق رسیدند و قرارداد این بازیکن را امضا کردند. با جذب شهبازاده و حضور ارسلان مطهری و احتمال تمدید قرارداد با آرمان رمضانی، زمزمه هایی مبنی بر توقف جذب مهاجم خارجی آبی ها مطرح شده است اما این موضوع صحت ندارد.

یکی از خواسته های ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید پرتغالی استقلال، جذب یک مهاجم خارجی خوب است. ساپینتو که همیشه در تیم های قبلی خود علاقه شدیدی به فوتبال هجومی نشان داده است، از یک مهاجم خارجی خوب خواسته است تا خط حمله خود را تقویت کند.

سرمربی پرتغالی که این روزها در کشورش به سر می برد، اسامی چند بازیکن خارجی که در گذشته در تیم های دیگر شاگرد او بوده اند را به مدیران استقلال اعلام کرد و قرار است یکی از آنها به جمع آبی پوشان اضافه شود.

ریکاردو با توجه به اینکه بازیکن محدودی در استقلال دارد اصرار به جذب مهاجم اول تیمش با نظر شخصی خود دارد و از این رو با حساسیت بالایی از سوی مدیران باشگاه این موضوع را رصد می کند.

با این تفاسیر احتمالا در روزهای آینده شاهد حضور یک مهاجم خارجی در استقلال باشیم. مهاجمی که بتواند فضای خالی ژست را پر کند و البته به ساپینتو اعتماد کرده و تایید کند.

دیدگاهتان را بنویسید