سورپرایز سرمربی پرسپولیس در مقابل خبرنگاران

سورپرایز سرمربی پرسپولیس در مقابل خبرنگاران

نساجی با نتیجه دو بر صفر فجرسپاسی را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد. حمید مطهری، سرمربی نساجی گفت: جام حذفی خیلی سخت است. مخصوصا مقابل تیمی که از لیگ پایین تر است چون انگیزه بیشتری دارد. گفتم فجر تیم ریشه ای است و آبرومندانه بازی می کنند.

در اواسط نشست خبری محمد عباسی، مهاجم جوان نساجی که گل دوم تیمش را به ثمر رساند، وارد سالن نشست خبری شد و از سرمربی خود تشکر کرد و حاضران در محل مصاحبه این دو را تشویق کردند.

مطهری پس از آن استراحت ادامه داد: بعد از اینکه گل اول را زدیم کمی بی انگیزه بودیم اما با تعویض هایمان جبران کردیم. دیروز تیم های بزرگ در جام حذفی نگران بودند. فوتبال واقعاً نزدیک است و فاصله زیاد نیست.

سرمربی نساجی با اشاره به باخت سنگین 5 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته گذشته گفت: سعی کردیم تیم خود را جمع کنیم و در این بازی عملکرد خوبی داشتیم.

مطهری درباره گلزنی محمد عباسی و بازی با بازیکنان جوان گفت: بازی با بازیکنان جوان زمان می برد. شما نباید خیلی زود یا خیلی دیر به آنها میدان بدهید، زیرا در این صورت آنها می سوزند. من جوانان را دوست دارم و مشکلی ندارم که در زمان مناسب به آنها میدان بدهم.

مطهری درباره اینکه بازوبند کاپیتانی با وجود حضور حامد شیری و علیرضا حقیقی در آن مسابقه به ایوب کلانتری داده شد، گفت: اتفاق زیبایی است که از آن بی اطلاع بودم. بازیکنان من به درک متقابل رسیده اند و این برای من قوت قلب است. اینها صحنه های زیبایی است که باید در فوتبال بیشتر شود.

مطهری درباره تقویت تیمش به لطف نقل و انتقالات گفت: بودجه زیادی نداریم و مهندس حدادیان (مالک تیم) با جان و دل از تیم حمایت می کند. قیمت ها نجومی است و ما تا جایی که بودجه مان اجازه می دهد کار می کنیم. اگر بتوانیم بازیکنان پست را می گیریم. در این یک، دو هفته برای بحث در مورد نتایج تعیین می شود. من جزو مربیانی نیستم که لیستی از مازاد ارائه کنم، اما شاید برخی بازیکنان بخواهند بروند.

دیدگاهتان را بنویسید