خط دفاعی پرسپولیس وارونه شد. انقلابی غیرمنتظره برای سرمربی پرسپولیس

خط دفاعی پرسپولیس وارونه شد.  انقلابی غیرمنتظره برای سرمربی پرسپولیس

در حالی که شنیده می شود یحیی گل محمدی در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به کاپیتان تیمش استراحت داده تا او را برای دربی نگه دارد، اما به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس چنین تصمیمی نگرفته و خط دفاع سرخ پوشان این تصمیم را خواهد گرفت. بازی با تغییرات اساسی مقابل استقلال..

در بازی امروز جلال حسینی و حنانوف نیمکت نشین خواهند بود و فرشاد فرج و علی نعمتی سرسخت ترین هافبک های فصول اخیر خواهند بود و باید دید قادر به مهار فاز تهاجمی حریف خواهند بود یا خیر. فرج در دو بازی اخیر نیمکت نشین بوده و حالا به ترکیب اصلی باز می گردد.

در سمت راست خط دفاعی رامین رضاییان پس از فصل های دور دوری از دربی و در شرایطی که آخرین دربی را با پیروزی شیرین چهار گل و یک گل به یاد می آورد، باز هم در سمت راست خط دفاع سرخ ها حاضر می شود. و این وظیفه در سمت چپ خواهد بود. او به سعید آقایی سپرده شده است. آقایی در این فصل یکی از نمایش های خوب خود را در بازی قبل داشت و بدشانس بود که ضربه او به تیر دروازه حریف برخورد کرد. آنها امیدوارند ضمن کنترل حملات حریف، در فاز هجومی از موقعیت به نفع قرمزها استفاده کنند.

باید دید تغییرات مکرر خط دفاعی این بار در دربی جواب می دهد یا خیر. یکی از انتقاداتی که در این فصل به تیم یحیی می شود، تغییرات بزرگ خط دفاعی سرخ پوشان است.

دیدگاهتان را بنویسید