پرسپولیس وارونه شد یحیی نقل و انتقالات را گرم می کند

پرسپولیس وارونه شد  یحیی نقل و انتقالات را گرم می کند

بعد از حامد لاک، حتی یک بازیکن از پرسپولیس جدا نشده است و با وجود اینکه طی دو سه هفته اخیر صحبت های زیادی درباره لیست خروجی ها و افرادی که توسط کادر فنی مورد بررسی قرار نگرفته اند، هنوز مشخص نیست. کارکنان فنی. در واقع یحیی و باشگاه منتظر بودند تا ببینند خریدهای جدیدشان تا کجا پیش خواهد رفت و تا زمانی که خریدهایشان تکمیل نشود، اعلامیه ای نمی کنند. پرسپولیس در حال حاضر یازده بازیکن برجسته دارد که قراردادشان به پایان رسیده است و تیم خوبی را می توان پیدا کرد که دروازه بان نداشته باشد اما یازده بازیکن مدعی بازی در آن هستند.

از این گروه احسان پهلوان و سیامک نعمتی در لیست گسترش یحیی قرار داشتند اما هنوز موفق نشده اند.

اگر پرسپولیس به جز ژرژ ولسیانی دو بازیکن دیگر هم داشته باشد که احتمالاً شناخته شده و بالغ هستند، تنها یک بازیکن بزرگسال دیگر می تواند جذب شود. ضمن اینکه در صورت وجود قانون سهمیه زیر 25 سال، پرسپولیس می تواند دو سهمیه بگیرد که یکی از آنها مهدی عبدی خواهد بود و به عنوان مثال محمد شریفی می تواند در این لیست قرار بگیرد. در واقع اگر این قاعده شکسته نشود، جا برای بازیکن دیگری باز می شود، اما پرسپولیس می تواند دو یا سه نفر را (در صورت گسترش شریفی) از بلاتکلیفی فعلی اش دور نگه دارد و باید دید چه کسانی قرعه کشی می شوند.

1- سیدجلال حسینی: باشگاه اعلام کرد که کاپیتان سرشناس پرسپولیس حضور کادر فنی را پذیرفته و این موضوع در نشست خبری اعلام می شود. در واقع برخلاف روزهای گذشته تکلیف سید جلال از بلاتکلیفی های دیگر پرسپولیس روشن تر به نظر می رسد.

2- علیرضا ابراهیمی: ابتدای فصل وقتی عصبانی بود می گفت نیمی از تیم های لیگ برتری او را می خواهند. او در حال حاضر مشتریان داخلی زیادی دارد اما می خواهد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد و پیشنهادی هم از خلیج فارس دارد اما گفت پرسپولیس باید با او تسویه حساب کند.

3- سعید آقایی: قطعا در پرسپولیس نمی ماند. چندی پیش به طور جدی شایعه شد که انتقال او به فولاد خوزستان قطعی شده است اما این اتفاق رخ نداد. گلگوتا بعدها در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد، اما مشخص نیست که مدافع چپ چه تصمیمی خواهد گرفت.

4- رامین رضاییان: در حالی که هواداران همچنان در تلاش برای نگه داشتن او در فضای مجازی هستند، شانسی برای او وجود ندارد. بعد از تراکتورسازی شنیده می شود که سپاهان به طور رسمی به او پیشنهاد داده است اما رامین منتظر تصمیم نهایی گل محمدی است.

5- محمد شریفی: او می گفت دوست دارد در پرسپولیس بماند اما اخیرا گفته شد سپاهان هم پیشنهاد رسمی به این بازیکن داده و حتی انتقالش به این تیم قطعی شده است. قلب طلایی که شریفی در صفحه خود قرار داد نیز این انتقال را جدی کرد.

6- رضا اسدی: در حال حاضر خبری از این پیشنهاد تایلندی نیست، اما شنیده ها حاکی از آن است که 4 باشگاه داخلی که 3 تای آنها ثروتمند هستند، خواهان آن هستند. به غیر از تراکتورسازی که تیم سابق اسد بود، ظاهرا باشگاه های گل گهر، مس کرمان و سپاهان نیز به این بازیکن پیشنهاد داده بودند.

7- علی شجاعی: بعید است این بازیکن در پرسپولیس بماند. شنیده ها حاکی از آن است که علاوه بر نساجی های تیم سابقش، باشگاه جدید مس کرمان نیز به این بازیکن پیشنهاد داده و او را روی آنتن گذاشته است اما شجاعی نیز برای ماندن در پرسپولیس تا آخرین روز منتظر خواهد ماند.

8- احسان پهلوان: نام او نزدیک به لیست پسوندهای بررسی شده توسط یحیی گل محمدی بود، اما پیشنهادهای دیگری برای پخش داشت. بعد از سپاهان شنیده ها حاکی از آن است که رقم پیشنهادی فولاد به او تفاوت زیادی با پرسپولیس دارد و احتمال حضور پهلوان فولادی در فصل آینده وجود دارد.

9- سیامک نعمتی: شایعه شده بود فولاد به او پیشنهاد داده در حالی که تیمی از امارات هم مشتری اوست. نعمتی البته بیش از نیمی از فصل گذشته مصدوم بود و شاید بهترین گزینه برای ماندن او در پرسپولیس باشد اما به دلیل مشکلات مالی آن را تمدید نکرد.

10 – مهدی مهدیهانی: فصل گذشته در دو بازی آخر نیم فصل اول و دوم مقابل فجرسپاسی دقایق بسیار کمی بازی کرد و یحیی گل محمدی صحبت های زیادی درباره حفظ او شنیده بود اما حالا که قراردادش تمام شده باید برود. پرسپولیس. مهدیهانی پیشنهادی ندارد.

11- عیسی آل کثیر: با توجه به اینکه جراحی خود را حدود 5 ماه به تعویق انداخت و زمان زیادی را از دست داد، احتمالا نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را از دست خواهد داد. در حال حاضر این شایعه که او نمی خواهد قوی تر است و اگر مهاجم توسط تاپ خارجی جذب شود احتمالا با عیسی که سنش هم بزرگتر است تمدید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید