با این نقل و انتقالات تیم یحیی باید همه لباس ها را درو کند!

با این نقل و انتقالات تیم یحیی باید همه لباس ها را درو کند!

عباس کارگر بازیکن سابق و تیزبین پرسپولیس در این باره می گوید: دانیال اسماعیلی فر مدافعی راست و پرانرژی است که می تواند فصل آینده کمک زیادی به پرسپولیس کند. او در فاز تهاجمی عالی است و به دلیل دوندگی فراوانش عملکرد خوبی در دفاع دارد.

وی ادامه می دهد: فکر می کنم پرسپولیس با توپ پر این انتقال را آغاز کرد و تا اینجای کار نفرات خوب، کارآمد و تست پشتی را خریده است که همگی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. این موضوع همه ما پرسپولیسی ها را به آینده تیم و فصل آینده امیدوار می کند.

پیشکسوت پرسپولیس می گوید: شاید پرسپولیس فصل گذشته بیشترین آسیب را از نقل و انتقالات متحمل شد. بسته شدن پنجره تیم و مشکلات مالی اجازه خرید بازیکنان خوب و تاثیرگذار را نداد و آنهایی که به پرسپولیس آمدند شاید نتوانستند خود را با شرایط وفق دهند اما امسال به نظر می رسد باشگاه از سال گذشته درس گرفته و خوب شده است. خرید در بازار نقل و انتقالات

عباس کارگر همچنین با اشاره به اینکه پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قدرتمندتر است، خاطرنشان می کند: فصل آینده پرسپولیس باید برای همه تیم های ممکن بجنگد. این تیم با این خریدها جدای از بازیکنان تاثیرگذاری مثل مهدی ترابی، وحید امیری و… مجبور نیست فصل آینده به جام حذفی و لیگ برتر بسنده کند و باید همه جام ها را درو کند. فکر می کنم تیم یحیی گل محمدی این پتانسیل را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید