سورپرایز ویژه برای یک پرسپولیسی؟ تصمیم فرهاد مجیدی چیست؟

سورپرایز ویژه برای یک پرسپولیسی؟  تصمیم فرهاد مجیدی چیست؟

در حالی که کارکنان باشگاه استقلال منتظر ورود عزیزبک امانوف، هافبک هجومی جدید این تیم به کشورمان هستند، خبر می رسد که این بازیکن به احتمال زیاد از هفته دوم دیدار مقابل ذوب آهن می تواند استقلالی ها را همراهی کند.

استقلالی ها به دیدار ذوب آهن رفتند و برای اولین بار از بیگانه خود بهره بردند! کوین یمگا برای اولین بار در تاریخ 23 مهرماه وارد کشورمان شد و پس از گذراندن مراحل اولیه عقد قرارداد و ثبت نام رسمی خود در سازمان لیگ، کارت بازی او برای دیدار هفته اول مقابل هواداران مقابل استقلال در تاریخ 24 مهرماه جاری نشد. 28 مهر بدون کوین یمگا رضا عنایتی می رود.

پس از صدور کارت بازی کوین یمگا، این بازیکن سوم آبان برای اولین بار در تیم استقلال مقابل مهدی تارتار اصفهان به میدان رفت. کوین یمگا در حالی به استقلال آمد که انتظار می رفت با توجه به پست حرفه ای دفاع راست و هافبک، جایگزین احمد موسوی در اصفهان شود اما فرهاد مجیدی علاوه بر سورپرایز ذوب آهن و پرس سرمربی این بازیکن سیاه پوست فرانسوی را در خط حمله تیمش بازی داد. این تیم همچنین شرایطی را فراهم کرد تا کوین یامگا هر دو گل را در پیروزی استقلال در خانه به ثمر برساند.

حالا با گذشت نزدیک به سه ماه و 21 روز از این دیدار، استقلال بار دیگر بازیکنی به نام عزیزبک امانوف از لوکوموتیو ازبکستان را به خدمت گرفته است که گفته می شود در هفته دوم بازی برگشت برای استقلال به میدان می رود. بدون شک این شگفتی برای شاگردان مهدی تارتار خوشایند نخواهد بود.

دیدار دو تیم در ورزشگاه فولاد اصفهان با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا آبی های تهرانی به دومین پیروزی متوالی این فصل مقابل سبزپوشان اصفهانی دست یابند. دیدار برگشت دو تیم در هفته هفدهم یکشنبه 24 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید