فرهاد مجیدی برای استقلالی ها سورپرایز دارد!

فرهاد مجیدی برای استقلالی ها سورپرایز دارد!

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر گفت: هدف ما در بازی فردا کسب سه امتیاز است اما می دانیم که بازی سختی برای رسیدن به هدف داریم. امیدوارم هم ما و هم تیم نساجی بازی زیبایی را تماشا کنیم.

وی با اشاره به استقلال هواداران و اینکه چقدر فکر می کند تا قهرمانی به رهبری تیم ادامه دهد، گفت: شرایط تیم و تمرینات دو هفته اخیر کادر فنی را امیدوارتر از گذشته کرده است. . همه بچه ها با انگیزه هستند و شرایط خیلی خوبی داریم. ما حتی در انتخاب 20 بازیکن هم مشکل داریم چون همه در یک سطح هستند. هنوز برای راهنمای شما اتفاقی نیفتاده است و ما باید روی جاده تمرکز کنیم. امیدوارم با تلاش بچه ها نتایج خوبی برای استقلالی ها رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تقابل تیمش با نساجی و گلایه تیم حریف از نبود زمین مناسب گفت: من به شخصه تیم نساجی را دوست دارم چون این تیم برای شهرستان و مردم خوب قائمشهر است. که وطن من است من علاقه خاصی به این تیم دارم. باید از مرحوم هم یاد کنم. از زمانی که یادم می آید در کودکی با پسرعموهایم به ورزشگاه نساجی می رفتم و بازی تیم را تماشا می کردم. از شرایط و مشکلات نساجی اطلاعی ندارم اما در مجموع تیم خوبی هستند و مسابقات این تیم را تماشا کردیم. در مورد زمین مسابقه قبلی، زمینی که در آن بازی کردیم اصلاً شرایط مسابقه فوتبال را نداشت. سازمان لیگ نسبت به این موضوع بی تفاوت است اما اصلا نمی شد در این زمین فوتبال بازی کرد. امیدوارم مسئولان به این موضوع توجه کنند و زمین هایی را انتخاب کنند که شرایط بازی دارند.

مجیدی با بیان اینکه تیمش بازیکن محروم یا مصدوم ندارد و تنها وریا گفوری را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نخواهد داشت، گفت: دروازه بان اول تیم ما کیست؟ رضایی، مظاهری و حسینی که هر سه بهترین دروازه بان های لیگ ما هستند و از هرکسی که شرایط تمرینی بهتری داشته باشد استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد عملکرد تیم ملی و اینکه تیم ملی با دراگان اسکوچیچ در آستانه صعود به جام جهانی است و اینکه این شرایط را چگونه می بیند، گفت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و من مسابقات جام جهانی را تماشا کردم. ما بازیکنان خوبی داریم و اسکوچیچ نتایج بسیار خوبی گرفته است، کاری که اکنون باید انجام شود حمایت از تیم ملی و مربی آن است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز گفت که با موضوع تبلیغات محیطی آشنا نیست.

دیدگاهتان را بنویسید