سپاهان روی گزینه استقلال تصمیم گرفت

محمد محبی پدیده شاهین بوشهر در فصلی بود که این تیم به همراه عبدالله ویسی توانستند جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند اما پیش از این بازیکنان این تیم فرصت دیده شدن در بالاترین سطح رقابت های ایران را پیدا کردند. امیر کلانویی در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم. او برای جذب محبی اقدام کرد و آن بازیکن با قراردادی بلندمدت راهی سپاهان شد.

محمد محبی فصل گذشته پس از سه فصل حضور در تیم اصفهانی به ازای شهریار مغانلو راهی سانتا کلارا شد و حالا پس از یک فصل خارج از فوتبال ایران، رقابت چند باشگاه برای به خدمت گرفتن این بازیکن بیشتر شده است.

پرسپولیس، گلگهر، استقلال و سپاهان چهار باشگاه فوتبال ایران هستند که قصد جذب محیبی را داشتند اما در حال حاضر با وجود اینکه این بازیکن به استقلال نزدیک است، حداقل در اخبار، مدیران باشگاه سپاهان همچنان به فکر ارتباط با این بازیکن هستند. باشگاه پرتغالی ته سه امیدوار به جذب این بازیکن است.
البته محبی با وجود اینکه شروع خوبی در فوتبال پرتغال نداشت اما در آخرین بازی های فصل موفق شد عملکرد خوبی از خود نشان دهد تا فرصت ادامه حضورش در سانتا کلارا فراهم شود. اتفاقی که محبی بیش از هر احتمال دیگری می خواهد رخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید