سکه از 15 میلیون جلد عبور کرد/ تکرار تنش بازار طلا پس از نوسانات دلار


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854653

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلایی مرکز مازندران:

محمدرضا نصیری از آغاز دور جدید افزایش قیمت طلا و سکه خبر داد و گفت: اکنون مانند یک سال و نیم گذشته دلار به 33 هزار تن رسیده و این شرایط تکرار می شود. سکه باشیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا نصیری در گفت و گو با بلاغ، درباره آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: از ذهن فعالان بازار.

وی افزود: افزایش قیمت ها در دوره قبل نیز متاثر از نرخ دلار بود و اکنون قیمت دلار به 33 هزار تن رسیده است و این شرایط تکرار می شود و باید همچنان شاهد جهش قیمت طلا و سکه باشیم. “

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با اشاره به قیمت 6 میلیون و 250 هزار تن هر مثقال طلا در معاملات امروز، خاطرنشان کرد: هر گرم طلا در معاملات امروز یک میلیون و 445 هزار تن برآورد شده است. تن

نصیری ادامه داد: ارزش سکه امامی به 15 میلیون و 20 هزار تن، نیم سکه 8 میلیون و 590 هزار تن و ربع سکه 5 میلیون و 590 تن رسید.

وی گفت: اکنون همه فروشنده هستند و بازار جدید طلا کاملاً راکد است. تقاضای اصلی برای خرید مدتهاست که بر روی سکه، طلای مذاب و دست دوم متمرکز شده است.

یکی از اعضای هیئت مدیره صنف طلا و جواهر مرکز مازندران گفت: در خلالی هم اکنون بسیاری از مردم به دنبال جبران ضرر و زیان فروشندگان هستند و از سوی دیگر همین گروه پس از گرانی مجددا اقدام به خرید طلا می کنند تا سود بیشتری کسب کنند. طلا می پرد.”

نصیری خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی دلار در کشور، داستان یک سال و نیم گذشته روند صعودی قیمت طلا در بازار تکرار می شود.

وی یادآور شد: در حالی که اولین روز کاری سال جاری با یک گرم یک میلیون و 200 هزار تن و سکه حدود 11 میلیون تن آغاز شد، تاکنون کار افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید