سکوت وحید امیری در قبال رویدادهای جام جهانی نتیجه معکوس داشته است

سکوت وحید امیری در قبال رویدادهای جام جهانی نتیجه معکوس داشته است

وحید امیری کاپیتان پرسپولیس پس از پیروزی سرخپوشان مقابل وان پارس ورامین در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: باید به تیم خوب وان پارس تبریک بگویم. واقعاً یک بازی پرفشار بود، اما ما توانستیم به برتری برسیم. با وجود اینکه موقعیت های زیادی داشتیم، نباید در این بازی ها اشتباه کرد. تیم ها با تمام وجود دفاع می کنند تا از ما امتیاز بگیرند. خدا را شکر به هدف صعود رسیدیم.

وی درباره رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: الحمدلله شرایط تیم ما خوب است اما گول این شرایط را نمی خوریم. تیم ها می خواهند در نیم فصل دوم سهمیه بگیرند. سعی می کنیم در نیم فصل دوم هم با همین همدلی کار کنیم. این فوتبال است و گاهی اوقات اتفاقاتی علیه ما می افتد، اما ما محکوم به تلاش هستیم.

ملی پوش درباره شرایط این تیم گفت: من در امور تیم ملی دخالت نکرده ام. دوست دارم بزرگترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد زیرا سال آینده بازی های مهمی در پیش داریم. امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم ملی بیفتد. همه ما برای شاد کردن مردممان تلاش می کنیم.

امیری بالاخره توضیح داد: از هر بازیکنی می توانید بپرسید. من کوچکترین جنبه یا خجالتی از بازی نکردن نداشتم و فقط به بازیکنان انرژی و تشویق می کردم. اگر بالا برویم تبدیل به یک رویداد ملی می شود. در حال حاضر تمام تمرکزم روی پرسپولیس و این است که بتوانم به شرایط ایده آل خود برگردم.

دیدگاهتان را بنویسید