سیاست‌های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اوضاع را بهم ریخته است.


ساعت: 07:28
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819607

سخنگوی جنبش فتح بامداد سه شنبه حمله رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در قدس اشغالی در ماه مبارک رمضان را محکوم کرد و تاکید کرد که سیاست های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی منفجر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیع گفت: جنبش فتح متجاوز روزانه رژیم اشغالگر اسرائیل در قدس اشغالی و حمله تحریک آمیز ژایر لاپید وزیر امور خارجه اشغالگر به منطقه باب العمود و وعده های داده شده به افراطیون یهودی برای حمله به مسجد الاجاکس است. . .


وی افزود: این اقدامات تحریک آمیز، حمله به نمازگزاران، آزار و اذیت و دستگیری، تیراندازی، بمب های گازی و صوتی نشان دهنده نیت کابینه اشغالگر برای نادیده گرفتن احساسات مسلمانان در ماه مبارک رمضان است.

سخنگوی فتح افزود: ما نسبت به پیامدهای سیاست تجاوزکارانه رژیم اشغالگر هشدار می دهیم که اوضاع را منفجر کرده و درگیری را به یک جنگ مذهبی تبدیل می کند که پایه های صلح و امنیت بین المللی را تضعیف می کند و احساسات مسلمانان را جریحه دار می کند. مناطق مختلف کشور.”

خاخام همچنین از جامعه جهانی خواست برای جلوگیری از تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به اماکن مقدس در قدس اشغالی که نقض آشکار منشورهای حقوق بشر و کلیه قوانین و موازین بشردوستانه و بین المللی است، اقدام جدی کنند.

پیشتر رسانه های صهیونیستی از بازدید ژایر لاپید وزیر امور خارجه این رژیم از منطقه باب العمود خبر داده بودند.

از سوی دیگر، بنی گانتس، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی از حضور لاپید در منطقه باب العمود انتقاد کرد و گفت که این امر باعث بی ثباتی اوضاع در این منطقه می شود.

منابع خبری دوشنبه شب اعلام کردند که تندروهای صهیونیستی برای سومین شب متوالی با آغاز ماه مبارک رمضان به فلسطینیان در قدس اشغالی حمله کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید