جمهوری اسلامی ایران خطاب به دولت رئیس جمهور: اوضاع اقتصادی را بهم ریخته اید/ کار را به کاردان بسپارید

جمهوری اسلامی ایران خطاب به دولت رئیس جمهور: اوضاع اقتصادی را بهم ریخته اید/ کار را به کاردان بسپارید

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به دولتمردان نوشت: دوره آزمایشی به پایان رسیده و اکنون وقت آن است که به توصیه های خیرخواهان گوش فرا دهید و طرح هایی را که به شما پیشنهاد شد اما نادیده گرفتید، اجرا کنید.

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود به انتقاد از دولت ابراهیم رئیسی پرداخت و نوشت:

در 18 ماه گذشته شما آقایان با یک دست ترین حکومت تاریخ این مملکت که داشته اید و دارید، هر راهی که فکرش را می کردید امتحان کردید و تلاش کردید اما اوضاع اقتصادی را آشفته تر کردید.

دوره آزمایشی به پایان رسیده و اکنون وقت آن است که به توصیه های خیرخواهان گوش فرا دهید و برنامه هایی را که به شما پیشنهاد شده اما نادیده گرفته اید، اجرا کنید.

بازنگری اساسی مدیران دولتی به ویژه وزرای اقتصادی، تغییر اساسی در سیاست های حاکمیت داخلی به ویژه در حوزه انتخابات و حقوق شهروندی، تغییر رویکرد به سیاست تعامل در روابط بین الملل به جای سیاست دشمن سازی و بالاتر از همه مثبت. رویکرد به مذاکرات تحت برجام به منظور احیای آن، پیشنهادهای خوش نیتی است که تاکنون نادیده گرفته اید.

نارضایتی عمومی موجود نتیجه همین بی تفاوتی است و واضح است که چنین وضعیتی نمی تواند ادامه یابد.

برای حل مشکلات کشور و جلوگیری از آسیب به نظام جمهوری اسلامی ایران، یا باید به این پیشنهادات خوش نیت عمل کنید یا کار را به کاردان بسپارید.

این را هم بدانید که عمل به این پیشنهادهای خوش نیت نه به معنای عقب نشینی از اصول و ارزش های انقلابی و نه تسلیم در برابر بیگانگان است. با این کار مردم را از بدبختی نجات می دهید و مصونیت جمهوری اسلامی را تضمین می کنید.

وقتی مردم زمام امور کشور را بر عهده دارند و قبل و بعد از این مسئولیت ها، قول می دهند که مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند و بعد از یک سال و نیم تحویل دولت و آزمایش هر روشی که در چنته دارند. عهد را عملی می کنند، خودشان نمی شوند، باید بپذیرند که در جایی قرار می گیرند که جایشان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید