سیدیکی در مدیریت ووشو خوب است / من تشنه مدال در هانگژو هستم


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819181

ملی پوش ووشوی بانوان گفت: انگیزه زیادی برای کسب مدال در بازی های آسیایی دارم.

به گزارش راه دانا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، الهه منصوریان ملی پوش ووشوی بانوان در خصوص ووشو در سال 1400 گفت: سال گذشته برای من سال بسیار رقابتی بود چرا که من در چین بودم و در آنجا شرکت کردم، در دو سال گذشته با وجود اینکه تاج بود و عملاً مسابقات جهانی و بین المللی برگزار نمی شد، اما آمادگی خود را حفظ کردیم، از طرفی فدراسیون ووشو مسابقات و لیگ هایی برگزار کرد که نشان می دهد ووشوی ایران واقعا یک رویا نبود اما این اتفاق افتاد و تعطیلی مسابقات برای همه کشورها در این دو سال و مختص ایران نبود.

ملی پوش اضافه کرد: خدا را شکر سال خوبی را در ورزش سپری کردم. با تیم سپاهان قهرمان لیگ شدیم اما برای هر دو خواهرم این اتفاق افتاد. من خودم در لیگ چین بودم و دو بازی انجام دادم. بازی خوبی بود و تلاش ما در سال 1400 این بود که برای بازی های آسیایی چین که به میزبانی هانگژو برگزار می شود آماده شویم. تمام تمرکز همه ما در حال حاضر و حتی در دو سال اخیر حضور موفق در این رویداد بوده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی ها برای سال جدید گفت: در سال جدید دو بازی دوستانه دارم که یکی در هلند و دیگری در آلمان برگزار می شود که قطعا این نتایج تاثیری در روند آماده سازی برای مسابقات MB نخواهد داشت. فدراسیون در حال برنامه ریزی است و ما ووشوکاران با تمام توان تمرین می کنیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو نتیجه بگیریم. الان همه تشنه مدال هستیم چون 2 سال است که در انواع مسابقات بین المللی غایب هستیم. در 2 سال اخیر با توجه به شرایط فعلی نتوانستیم برای ایران مدالی بگیریم اما بازی های آسیایی بهترین فرصت برای جبران است. بازی های آسیایی برای ما مهم ترین رویداد است و به همین دلیل همانطور که گفتم با تمام وجود تمرین می کنیم و آماده می شویم.

دارنده مدال طلای جهان درباره تغییرات در مدیریت فدراسیون توضیح داد: زمانی که آقای علی نژاد رفت، فدراسیون ووشو در اوج و شرایط خوبی بود. وقتی آقای سیدیکی آمد می ترسیدیم که می دانستیم فردی که می آید این رویه را انجام می دهد و اجازه نمی دهد فدراسیون ووشو سقوط کند اما خدا را شکر فکر می کنم سیدیکی خوب کار کرد. او شرایط خوبی را فراهم کرد و اردوهای تیم ملی برگزار شد. خوشبختانه الان همه چیز برای تمرین و مسابقات خوب است و فکر می کنم با آقای صدیگی بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: انگیزه زیادی به تیم می دهد. خوشحالیم که رئیسی آمد که هم مدیریت و هم ورزش کربلا را بلد باشد، بلد باشد از ورزشکارانش از لحاظ آموزشی، روحی و حتی مالی حمایت کند، چون وقتی سیدیکی ولیعهد بود، ماهیانه مبلغی را به حساب ما واریز می کرد. شاید مبلغ آنچنان زیاد نبود اما نشان می داد که به ورزشکارانش توجه دارد. شاید خیلی از افراد این تاج درآمدی نداشته باشند و این درآمد برای زندگی بود، من واقعا عملکرد رئیس جدید و جوان فدراسیون عاشور را تحسین می کنم.

یکی از اعضای تیم ملی ووشو گفت: سال 1401 را به همه به ویژه مسئولان و ورزشکارانی که در سطح ورزش کشور هستند تبریک می گویم. در راس وزارت ورزش و جوانان واقعا خوشحالم که یک ورزشکار در کار است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در آینده شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در هرم مدیریتی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید