سیل 20 میلیارد ریال به زیرساخت های شبکه برق لرستان خسارت وارد کرد


ساعت: 09:56
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1886986

امیری گفت: بارندگی های اخیر 20 میلیارد ریال به زیرساخت های شبکه برق استان لرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیری با اشاره به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان با اشاره به بارندگی های اخیر و خسارت به شبکه برق گفت: با توجه به بارندگی های اخیر در استان به ویژه در نواحی شرقی و جنوب شرقی استان در شهرستان های الیگودرز، ازنا، درود و به صورت پراکنده در شهرستان های بروجرد، سلش و خرم آباد به شبکه توزیع برق استان آسیب وارد کردند.

وی افزود: بر اثر بارندگی های اخیر دو ترانس، یک سکشنالیزر، یک رگلاتور و بیش از پنج کیلومتر از شبکه انتقال برق آسیب دیدند.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان تصریح کرد: بر اساس برآورد اولیه بیش از 20 میلیارد و 900 میلیون ریال به زیرساخت های شبکه توزیع برق استان خسارت وارد شد.

وی گفت: تمامی این اقدامات با تلاش هیئت توزیع برق شهرستان های مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می شود و در حال حاضر هیچ قطعی برق در منطقه نداریم.

امیری گفت: با ارسال هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران به استاندار، جلسه مدیریت بحران شرکت توزیع تشکیل شده و تمامی کارکنان عملیاتی عملیات از 15 مردادماه در آماده باش کامل هستند و با بارندگی های اخیر این تیم ها بلافاصله و در کمترین زمان ممکن وارد عمل شدند و خاموشی رفع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید