شادی نابهنگام ستاره های آبی

شادی نابهنگام ستاره های آبی

به گزارش کوریره دلو اسپورت، لائوتارو مارتینز به خاطر جشن تولد نامزدش در یک کلوپ شبانه در شهر میلان، مدیران اینتر را عصبانی کرده است.

یکشنبه شب در اولین دربی فصل ایتالیا، اینتر رقیب دیرینه خود اینتر را 2-0 شکست داد و در نتیجه دو یا سه پله در جدول رده بندی سقوط کرد و زیر بانوی پیر ماند. این اتفاق باعث ناراحتی بسیاری از هواداران اینتر شد که تیمشان در آستانه پیروزی بود، اما لائوتارو 25 ساله بدون توجه به این مشکل جشن گرفت و تصمیم او در تضاد با انتقادات شدیدی بود که پیش از این به ستاره آرژانتینی به دلیل پیشرفت او وارد شده بود. و فصل آینده و پاییز ، او اضافه کرد.

به گزارش پیک؛ لائوتارو که در این فصل در 19 بازی خود در تمامی رقابت ها تنها 7 گل به ثمر رساند، نه تنها جشن گرفت، بلکه با صدای بلند در یکی از مناطق معروف میلان جشن گرفت و عکس هایی از این جشن را در فضای مجازی با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

روسای باشگاه اینتر که از حرکت لائوتارو ناراحت شده بودند، بلافاصله ستاره آرژانتینی را با مبلغی نامشخص جریمه کردند. به گزارش باشگاه، تصمیم ستاره آرژانتینی برای جشن گرفتن بلافاصله پس از باخت تیمش، بی احترامی به هم تیمی هایش بود. البته ظاهرا پس از توجیه این فوتبالیست به خاطر رفتارش، جو رختکن این تیم سبک شده است.

دیدگاهتان را بنویسید