دلیل تساوی نابهنگام استقلال مشخص شد

دلیل تساوی نابهنگام استقلال مشخص شد

بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار مقابل نساجی گفت: حیف است که موقعیت های خوب استقلال یکی پس از دیگری در 20 دقیقه ابتدایی بازی به هدر رفت.

وی افزود: اگر کسی به خرافات اعتقاد داشت باید می گفت در نیمه اول دروازه تیم نساجی جادو شد وگرنه تمام توپ هایی که به دروازه و دیوار دروازه حریف می خورد باید فرو می ریخت نساجی. حداقل یک یا دو بار گل بزن.»

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: متأسفانه استقلالی ها در قائم شهر شرایط بدی را پشت سر گذاشتند وگرنه می توانستند به نتیجه دلخواه خود برسند و ششمین قهرمانی متوالی خود را کسب کنند اما روز بدشانسی برای استقلال بود زیرا نه تنها توپ های او به تیر دروازه برخورد کرد بلکه ضربات بازیکنان نیز نزدیک دروازه به بیرون رفت.

طهماسبی خاطرنشان کرد: نساجی تا دقیقه 25 بازی توپی را وارد دروازه استقلال نکرد، اما ذات فوتبال این است که یک تیم بعد از چندین ناکامی متوالی شوکه شود. استقلال بعد از نیم ساعت اول یک بار گل خورد و نساجی فرصت داشت تا روی دروازه این تیم فشار بیاورد. با تمام این اوصاف استقلال در نیمه دوم فشار زیادی وارد کرد و خوشبختانه مطهری به گل رسید. اما اگر ضربه ایوب کلانتری نبود، استقلال هرگز به گل نمی رسید.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: شلیک کلانتری واقعا غیر قابل مهار بود. به هیچ وجه نمی توان حسینی را بابت این گل مقصر دانست چرا که کلانتری ضربه ای شبیه به کریستیانو رونالدو داشت و توپ را به سمت دروازه استقلال کج کرد تا هرکس جای حسینی بود در باز شود.

وی در مورد عملکرد کلی استقلال نیز اظهار داشت: استقلال با این بازی هواداران را امیدوار کرد که در هفته های آینده با افزایش شانس های خود قهرمان شود. این تیم که توانست نساجی را در مقابل تماشاگران پرشور خود تحت فشار قرار دهد، شایسته قهرمانی است.

طهماسبی ادامه داد: بدون توجه به نتایج سایر رقبای جدی، فاصله استقلال تا بالای جدول همچنان زیاد نیست و می توان این فاصله را در بازی های آینده کاهش داد. چون مطمئنا تیم های پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید