لیگ برتر فوتبال توقف نابهنگام ساپینتو و پسران مقابل دیوار محکم مس/استقلال چیزی نبود!


ساعت: 16:59
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920828

دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و مس رفسنجان از ساعت 15 امشب (جمعه – 18 دی) در دیداری از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 امشب (جمعه – 18 دی) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند. که خالی از تماشاگر بود.

ریکاردو ساپینتو پرتغالی تصمیم گرفت از سیستم جدیدی مبتنی بر 3-3-4 استفاده کند و با استفاده از تمام نیروهای هجومی خود در برابر مسی که تنها با 4 گل خورده تا قبل از این مسابقه عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشت، استفاده کند. آبی ها برای اولین بار در این فصل بازی را با 3 مهاجم متخصص آغاز خواهند کرد.

استفاده از امیرارسلان مطهری، سجاد شهبازاده و مهدی کایدی در جناح هجومی در کنار تکیه فیکس به زبیر نیک نفس و سیاوش یزدانی که البته منجر به مصدومیت محمدحسین مرادمند نیز شد، زمینه ساز تغییرات اساسی استقلال شد. از سوی دیگر محمد ربیعی به ستاره های درخشنده نگاه کرد، حمله ای باتجربه و پخته از تیم رفسنجانی داشت.

آبی ها در نیمه اول این دیدار خیلی بیشتر از حریف کرمانی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این مالکیت توپ به موقعیت خاصی منجر نشد. در طرف مقابل بازیکنان مس چندین بار دروازه حریف خود تهران را تهدید کردند اما جدا از چند صحنه جنجالی اتفاق خاصی روی دروازه این تیم نیفتاد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار در شرایطی آغاز شد که به دلیل درگیری بین کادرفنی دو تیم، ریکاردو ساپینتو و چند تن از کادرفنی آبی ها به دلیل کارت های امیر عربابراگی، ساپینتو که ابراز امیدواری کرد، با اخطار یا اخراج شدند. او در این دیدار کارتی دریافت نکرد که با کارت زرد داور جوان از همراهی آبی ها در دیدار هفته آینده مقابل تراکتور پاکو حامز محروم شد.

این نیمه با میل تهاجمی تری از سوی پسران آبی پوش آغاز شد اما به تدریج بر شدت ضد حملات شاگردان محمد ربیعی افزوده شد. استفاده از نیروهای جوانی مانند امیرعلی صادقی و آرمان رمضانی در دقایق پایانی این دیدار کار چندانی برای استقلال نداشت و اشتباهات سیدحسین حسینی در انتهای بازی بود.

این نبرد در نهایت با تساوی 0-0 و باخت 2 امتیازی استقلال به پایان رسید تا ماس برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به یک امتیاز برسد.


استقلال صفر
گل:-


عسل رفسنجان صفر
گل:-

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند (28 – سیاوش یزدانی)، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سجاد شهبازادا، مهدی ارمیرتامیر مضحر.

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، رامتین سلیمان زاده، شاهین توکلی، حسن جعفری، فرشید باقری، جفرسون باهیا، سید مهدی حسینی، مهدی ترکمن، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا (شیمبا) و فراز امام علی.

دیدگاهتان را بنویسید