مقصر اصلی تساوی های استقلال مشخص شد

مقصر اصلی تساوی های استقلال مشخص شد

محمد نوری درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گفت: استقلال در دربی شروع خوبی داشت و به راحتی توانست پرسپولیس را شکست دهد اما بازی به سمت دیگری پیش رفت. پرسپولیس در نیمه اول قوی نبود و استقلال فرصت گلزنی داشت اما نشد. بازی در نیمه دوم در جریان بود. در دقیقه 87 در محوطه جریمه پرسپولیس 100 درصد پنالتی اعلام شد و کارشناسان اعتقاد به پنالتی داشتند اما نظر داور متفاوت بود.

وی گفت: اشتباهات داوری استقلال را ناراضی کرد و هر هفته سر ما را قطع کرد. به او گفتم مودی بنیادی فرد اشتباهات زیادی داشته و گزینه خوبی برای دربی نیست اما افشاریان معتقد بود نباید به داور فشار بیاوریم تا تمرکزش از بین نرود. افشاریان امروز باید پاسخ دهد که چرا داور سه امتیاز را از استقلال گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی به نظر تمرکز ندارد، گفت: اگر من جای مجیدی بودم و داوران بد بودند، تمرکزم را از دست می دادم. داور خوش شانس بود که تماشاگران در ورزشگاه نبودند وگرنه اتفاقات بدی می افتاد و جو مسابقه بدتر می شد. ادامه نیمه دوم باید حداقل شش هفت دقیقه طول می کشید که فقط سه دقیقه آن محاسبه شد! به نظر من داوران مقابل استقلال بودند به خصوص در دربی که مشکل ساز بود. من یک سوال از هیئت داوران و افشاریان دارم، چه کسی باید داور را زیر سوال ببرد؟ فدراسیون فوتبال باید داور و فردی را که او را انتخاب کرده است محروم کند. از وزیر ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و … می خواهم. برای ورود به داوری مسابقات در استقلال. فدراسیون نباید فقط مربی و بازیکن را محروم کند. یک بار با داوران برخورد کنید. فدراسیون باید با داور دربی و افشاریان برخورد کند. با این شرایط باز هم در دیدارهای بعدی شاهد اشتباهات داوری خواهیم بود.

نوری در پایان گفت: دربی بار فنی بالایی نداشت و هر دو تیم محتاطانه بازی کردند. ارسلان مطهری می توانست زودتر بیرون بیاید. مطهری تاثیرگذار بود و در بازی های بزرگ گل می زد. حضور دو سه دقیقه ای ارسلان بی فایده بود و کاری از دستش بر نمی آمد. استقلال چند هفته است که به تساوی رسیده که خوب نیست و باید زودتر حل شود. با این حال فکر می کنم استقلال باید دربی را می برد و سه امتیاز آزاد را با نگرفتن پنالتی به راحتی از دست می داد.

دیدگاهتان را بنویسید