اقدام جذاب و هوشمندانه فرهاد مجیدی; مقصر اصلی شکست سپاهان مشخص شد

اقدام جذاب و هوشمندانه فرهاد مجیدی;  مقصر اصلی شکست سپاهان مشخص شد

تیم فوتبال استقلال در حساس ترین دیدار هفته دهم به مصاف سپاهان رفت و موفق شد با یک گل مدافعی به نام جعفر سلمانی این تیم را شکست دهد.

فرهاد مجیدی که متوجه شد گل در دقایق پایانی نیمه اول و پیروزی در رختکن می تواند سپاهان را در نیمه دوم با اقدامات تهاجمی بیشتری به میدان بفرستد، در ابتدای نیمه دوم تغییری حیله گرانه انجام داد. سبحان کاگانی برای تعویض موازنه قوا در میانه میدان به سود آبی ها به میدان فرستاده شد و دوم اینکه حضور روزبه چسمی باعث تقویت نیروهای دفاعی آبی ها شد. مدافعان فرصت بیشتری برای آرایش و تمرکز دارند.

این اولین تغییر زیرکانه مجیدی در این دیدار بود و دقایقی بعد سرمربی آبی ها خط دفاعی تیمش را تغییر داد و عارف آقاسی را به جای محمد دانشگر باتجربه قرار داد تا شاگردان مجیدی در نبردهای هوایی دست برتر را داشته باشند.

حضور چشمی و دانشگر در نیمه دوم باعث شد حملات زهرآگین و دامنه دار سپاهان در نهایت به گل تبدیل شود و آبی ها توانستند بازی را کنترل کنند و در نهایت 3 امتیاز این دیدار را به دست آورند و یکی از مهم ترین دیدارها را ببرند.

این پنجمین پیروزی استقلال در این فصل بود و باعث شد این تیم با 20 امتیاز شرایط خوبی در جدول پیدا کند. آبی ها در این فصل 10 بار به میدان رفته اند و با 5 برد و 5 تساوی بدون باخت به کار خود ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید