شادی گل محمد دانشگر دلخور شد؟

از دیروز شایعاتی مبنی بر اینکه اکرم عفیف مانند محمد دانشگر، مدافع سابق استقلال و ستاره فعلی سپاهان، او را با مشکل مواجه خواهد کرد، شنیده می شود. اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر حتی با این مدل شادی بعد از گل یکی از نمادهای بازی پرطرفدار فیفا شد و احتمالاً به همین دلیل دانشمند مشکل تقلید این شادی را بعد از گل پیش بینی نکرده است. یک هدف اگرچه گمانه زنی ها در این راستا در فضای مجازی محدود است و هیچ خبر رسمی از ممنوعیت آن منتشر نشده است، اما در فضای مجازی شایعات زیادی در این باره وجود دارد.

حال با توجه به انعکاس متفاوت قصد شادی این بازیکن پس از گل و با توجه به توصیه هم تیمی هایش و با توجه به اینکه او صرفا قصد داشت این خوشحالی را از ستاره تیم ملی قطر کپی کند، به نظر می رسد دانشگر اگر گل بزند در مسابقات آینده متوقف شود، خوشحالی دیگری را می زند و گلش را به گونه ای دیگر جشن می گیرد تا لبه های این تم به پایان متصل نشود.

شادی گل محمد دانشگر دلخور شد؟

محمد دانشگر که در ابتدای فصل به سپاهان پیوست و به عنوان یکی از بمب های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب گرفت، از ابتدای لیگ بیست و دوم و به دلیل عملکرد بسیار خوبش در دفاع و حمله یکی از کم حاشیه ترین دوران حرفه ای را داشته است. سپاهان تا اینجای فصل موفق بوده و حتی با حضور مربی جدید روی نیمکت تیم ملی امید زیادی به حضور در تیم ملی دارد. اما با توجه به اینکه سپاهان در مسیری سرنوشت ساز برای قهرمانی قرار دارد، ترجیح می دهد مانند بیست هفته گذشته روی عملکرد خوب خود در زمین تمرکز کند.

مدافع میانی طلای پوشان که در این فصل 18 بازی از جمله جام حذفی برای سپاهان انجام داده است، اولین گزینه موریس برای حضور در قلب خط دفاعی است و بدون شک حتی احتمال حذف او می تواند نگرانی جدی برای سپاهان باشد. کادر فنی چون از دست دادن این مدافع در هر یک از بازی های باقی مانده فصل می تواند برای این تیم گران تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید