محمد دانشگر از استقلال رفت؟

محمد دانشگر از استقلال رفت؟

محمد دانشگر مدافع بوشهری استقلال چند سالی است که در این تیم حضور دارد. حضوری که گاه با حواشی مختلفی همراه بود و این بازیکن حتی در آستانه اخراج از استقلال بود. اما دانشگر پس از درگیری در یکی از دیدارهای فصل گذشته توسط مجیدی از زمین بازی اخراج شد اما پس از عذرخواهی مجددا این بازیکن آزاد شد. دانشگر تابستان گذشته قراردادش را با استقلال فسخ کرد اما در اقدامی عجیب قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

مدافع استقلال در این فصل نسبت به فصول گذشته عملکرد بهتری داشت اما پس از مصدومیتی که قبل از دربی دریافت کرد و همچنین عملکرد خوب رافائل سیلوا، بازیکن آبی های برزیل، نیمکت نشین شد و در چند دقیقه اخیر. بازی‌ها فرصت‌های کمتری برای بازی برای استقلال داشتند.

با توجه به احتمال بازگشت مورندمند و حتی یزدانی به استقلال در فصل آینده، احتمال جدایی این دانشمند از آبی ها وجود دارد. قرارداد محمد در پایان این فصل به پایان می رسد و این بازیکن به راحتی می تواند به هر تیمی که بخواهد برود. شنیده ها حاکی از آن است که یک تیم صنعتی در روزهای اخیر پیشنهاد مالی خوبی به دانشگر داده و خواهان جذب این بازیکن است. با این حال مدافع بوشهری استقلال همه چیز را به پایان فصل موکول کرد تا بتواند روی دیدارهای باقی مانده تیمش تمرکز کند.

دیدگاهتان را بنویسید