گشت سنگین سپاهان برای استقلال; دانشگر 3 سال تعطیل شد، نژاد مهدی تمدید کرد، مذاکره کرد


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879037

واکنش اصفهانی به قرارداد شهبازاده با رقیب؛ زردها با مدافع آبی ها قرارداد امضا کردند

مدافع فصل گذشته استقلال با قراردادی 3 ساله به سپاهان پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از امضای قرارداد رسمی سجاد شهبازاده، مهاجم فصل گذشته سپاهان با استقلال در ساعات پایانی شب گذشته، کارکنان باشگاه سپاهان خیلی زود به فکر جبران باخت افتادند تا انتقام آبی ها را بگیرند.

کادرفنی باشگاه ابتدا با محمد دانشگر مدافع آبی ها مذاکره کرد و خیلی زود با مدافع استقلال به توافق رسید. خبر عقد قرارداد سپاهان با دانشگر صبح امروز منتشر شد و در حالی که برخی رسانه های نزدیک به آجورلو آن را تکذیب کردند، سرانجام باشگاه سپاهان آن را رسما اعلام کرد. رسانه رسمی این باشگاه با انتشار توضیحاتی درباره دانشگر با پیراهن سپاهان از امضای قراردادی 3 ساله با این مدافع آبی پوشان خبر داد و نوشت: محمد دانشگر مدافع فصل گذشته استقلال با قراردادی 3 ساله به سپاهان پیوست.

اما داستان به همین جا ختم نمی شود. مدیران سپاهان دست روی چهره دیگری گذاشته اند تا جلوی حرکت آبی ها را بگیرند. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که زردپوشان اصفهانی مذاکراتی را با روزبه چسمی، هافبک استقلالی ها آغاز کرده اند تا او را به اصفهان ببرند. بدیهی است مذاکرات با روزبه چسمی همچنان ادامه دارد.

سپاهانی ها در حرکت سوم قرارداد یکی از بازیکنانش را که به شدت مورد تشویق استقلالی ها قرار گرفت تمدید کردند تا ناکامی دیگر استقلال در فصل نقل و انتقالات را تحمیل کنند.

محمد نژاد مهدی پس از مذاکره با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه، قرارداد خود را با سپاهان برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

نژاد مهدی که در دو فصل گذشته یکی از ارکان اصلی خط دفاعی سپاهان بوده، به درخواست خوزه مورایس قرارداد خود را با سپاهان برای دو فصل دیگر تمدید کرد. او یکی از گزینه های دفاعی استقلال بود.

نژادمهدی در زمان حضور کارلوس کی روش در تیم ملی چندین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد اما مصدومیت مانع از همراهی او با تیم ملی شد. این بازیکن دو فصل قبل از ذوب آهن به سپاهان پیوست.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید