شبکه تلویزیونی خانگی محصولات ویژه خانواده/پلیس در حال کار بر روی VOD در آینده نزدیک


ساعت: 13:08
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880809

سردار حاجیان گفت: ما در موسسه هنری ناجی تولیدات زیادی داریم. امسال با توجه به رشد شبکه های تلویزیونی خانگی در جامعه و تاثیراتی که در پیشگیری از وقوع جرم دارند، برنامه ای داریم که انشاالله بتوانیم در تریبون های خانگی حضور پیدا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار مهدی حاجیان، سخنگوی و معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کل کشور در پاسخ به این سوال که مشاهده سکوهای خانگی (VOD) در توسعه امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرم موثر است، آیا پلیس برنامه ای برای ورود (VOD) دارد؟ یا افزود: «ما در موسسه هنری ناجی تولیدات زیادی داریم. امسال با توجه به رشد شبکه های تلویزیونی خانگی در جامعه و تاثیراتی که در پیشگیری از وقوع جرم دارند، برنامه ای داریم که انشاالله بتوانیم در تریبون های خانگی حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت سکوهای تماشای خانه (VOD) می توان برای امنیت عمومی جامعه استفاده کرد، ادامه داد: البته برخی سکوهای خانگی نیز برای نمایش بخشی از سریال های ساخته شده در گذشته برای خانواده ها مطرح شده است.

حاجیان تصریح کرد: اما همچنان قصد داریم فیلم ها و سریال هایی تولید کنیم که بتواند عملکرد و تجربه هر یک از پلیس ها را برای مردم توضیح دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی کشور از ساخت سریالی ویژه برای نمایش عمومی عملکرد افسران متخصص پلیس خبر داد و گفت: علاوه بر تولید مستند پلیسی، به تولیداتی فکر می کنیم که بتواند پلیس خانگی را به نمایش بگذارد. پلتفرم های ژانر

حاجیان با بیان اینکه تولیدات شبکه تلویزیونی خانگی امروز جایگاه ویژه ای در بین خانواده ها پیدا کرده است افزود: امسال کار تولید آثار پلیسی در تریبون های تلویزیون خانگی آغاز می شود و اقدامات لازم را انجام داده ایم و از سال آینده ، می توانیم نتایج این اقدامات را در این پلتفرم مشاهده کنیم. .

به گفته وی، بر اساس بررسی های جامعه شناسی، مردم ژانرهای پلیسی را بهتر می پذیرند و در کنار آن می توان سختی های کار پلیس و عملکرد افسران پلیس را در موارد مختلف نشان داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید