استفاده از پلتفرم های شبکه تلویزیونی خانگی تمایل مردم به تماشای ماهواره را کاهش داده است


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886218

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هیچ مخالفتی با پخش در بستر شبکه های تلویزیونی خانگی ندارم، افزود: خوشبختانه تولید محتوا در این شبکه ها توانسته رضایت مردم را جلب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نیک بین با تاکید بر اینکه استفاده از بسترهای شبکه های تلویزیونی خانگی می تواند بخشی از مشکلات جامعه را به تصویر بکشد، گفت: واقعیت این است که امروز صدا و سیما نمی تواند مشکلات جامعه را به درستی نشان دهد زیرا رسانه ملی به هر حال محدودیت هایی دارد، اما شبکه خانگی یک فرصت است. برای نشان دادن مشکلات جامعه از طریق تولید محتوا.

عضوکمیته فرهنگی مجلس تاکید کرد: در پخش تریبون های شبکه بومی سیما هیچ نقصی وجود ندارد و خوشبختانه تولید محتوا در این شبکه ها توانسته رضایت مردم را جلب کند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس ادامه داد: البته شاید بیان برخی مسائل و مشکلات جامعه برای همه سنین مناسب نباشد، البته این موضوع نادیده گرفته نمی شود و در بستر شبکه های تلویزیونی خانگی، از جمله در نظر گرفتن محدودیت سنی برای کودکان و نوجوانان، این امکان به خانواده ها داده شد تا فرزندان خود را از دیدن فیلم ها و سریال های خاص منع کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه استفاده از بسترهای شبکه های تلویزیونی خانگی باعث کاهش گرایش مردم به تماشای ماهواره شده است، افزود: علاقه مردم به بسترهای محلی زیاد است که البته مسئولیت آن بر عهده کسانی است که در تولید محتوا فعالیت می کنند. شبکه ها را افزایش می دهد.

نیک بین افزود: تأثیر فیلم ها و سریال ها بر بسترهای تلویزیونی بومی بسیار چشمگیر است و می توان گفت که بسیار بیشتر از رادیو و تلویزیون است.

وی تصریح کرد: البته نباید از این نکته غافل شد که گاهی در شبکه بومی سیما به برخی مطالب نقد می شود و مواردی هم از حد مجاز می گذرد، بنابراین در تولید محتوا نیز باید به این انتقادات توجه کرد. .

دیدگاهتان را بنویسید