شرایط درآمدزایی باشگاه ها با هزینه ها همخوانی ندارد


ساعت: 21:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889701

به منظور بررسی شرایط اخذ مجوز حرفه ای انجام شد.

جلسه مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال برای بررسی شرایط اخذ مجوز حرفه ای برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، ظهر امروز (شنبه) مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با همراهی برخی از مسئولان این باشگاه میزبان حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال، زارع بود. ، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون و برخی دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال.

آجورلو در این جلسه که به منظور بررسی شرایط اخذ مجوز حرفه ای باشگاه استقلال برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با وجود گذشت بیست و یک دوره از رقابت های لیگ برتر، هنوز بسیاری از باشگاه های ما این کار را انجام می دهند. هنوز شرایط حرفه ای کامل را ندارند. نبود زمین تمرینی اختصاصی یکی از مشکلات اصلی تیم های ایرانی است. شرایط درآمدزایی باشگاه ها با هزینه ها همخوانی ندارد و پیگیری این موضوع را آغاز کرده ایم. همانطور که می دانید در همه جای دنیا حقوق باشگاه ها در پخش زنده و پخش ویدئو رعایت می شود و ما هم اکنون وارد این عرصه شده ایم و با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پیش خواهیم رفت. 20 سال پیش به رئیس فدراسیون گفتم درآمدزایی باشگاه ها باید مانند سایر لیگ ها بر اساس استانداردهای حرفه ای باشد. باید حقیقت را به هواداران بگوییم و از سال گذشته به دنبال احقاق حق هواداران فریب خورده استقلال هستم. برای اخذ مجوز حرفه ای تعامل لازم را با فدراسیون داریم و در آن مسیر حرکت می کنیم.

در ادامه حسن کامرانی فر اظهار داشت: برنامه فدراسیون این است که برای همه باشگاه ها مجوز حرفه ای اجباری شود. ما جلسات خوبی در این زمینه داشتیم. باشگاه ها نیز باید همکاری کنند و اعتماد به باشگاه های ما و لیگ به این بستگی دارد. برنامه لیگ قهرمانان اروپا نیز تغییر کرده و با شرایط جدید برگزار می شود. از نظر مجوز حرفه ای با هیچ باشگاهی مقایسه نمی کنیم. الان کسب سهمیه و داشتن مجوز حرفه ای شرط حضور در لیگ قهرمانان آسیا است و خوشحالم که باشگاه استقلال همکاری و تعامل لازم را در این زمینه دارد.

در پایان این جلسه مقرر شد این جلسات ادامه داشته باشد و با همکاری و تلاش باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها بتوانند مجوز حرفه ای لازم را دریافت کنند.

در این جلسه از باشگاه استقلال، آقایان مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، سعید فتاحی، معاون ورزشی، فرشید سمیعی، معاون حقوقی، محمدحسین زرندی، معاون ارتباطات، فرزاد نادری، مدیر مجوزهای حرفه ای، و بهنام نصیری، عضو کمیته مجوزهای حرفه ای باشگاه و از فدراسیون فوتبال، آقایان حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال، زارعی، خانم جعفری و …

دیدگاهتان را بنویسید