شرایط دریافت کارت خرید ویژه فرهنگیان اعلام شد!

پس از برگزاری جلسات تخصصی با مدیران و کارشناسان ایاز ایران و همکاران در حوزه رفاه اجتماعی، مالی، حقوقی و امور فناورانه این اداره کل و مناطق، پس از بررسی دقیق طرح، مجوز فعال سازی طرح صادر شد. برای استان و از طریق درگاه مای مدیو به وزارتخانه اجرایی تبدیل شد، وی خاطرنشان کرد: طرح کارت اعتباری توانا به منظور افزایش قدرت خرید دانش آموزان بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح راه اندازی شد. .

شرایط دریافت کارت خرید ویژه فرهنگیان اعلام شد!
این پروژه با همت مشترک مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری اطلاعات و امنیت، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، وزارت آموزش و پرورش و گروه ایزیران طی ماه های پایانی سال 1401 و ابتدای سال به دست آمد. سال 1402

لذا و با توجه به اعلام مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، امکان ثبت درخواست کارت تونا برای جامعه مدرسین از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش وارد فاز عملیاتی شده است، بنابراین، فرهنگیان استان می‌توانند با مراجعه به پورتال MyMedio، اداره خدمات اجتماعی، نسبت به ثبت درخواست و دریافت کارت مجازی توانا از طریق نماد «توانا» اقدام کنند.

با استفاده از کارت اعتباری توانا که پس از ثبت درخواست اساتید در ویترین واحد آموزشی (MyMedio) صادر می شود، امکان خرید کالا و خدمات به صورت پرداختی به صورت کسر حقوق از فروشگاه های توانا وجود دارد. قرارداد شبکه

این کارت در قالب نرم افزار قدرتمند موبایلی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و برای خرید از فروشگاه های اینترنتی یا حضوری قابل استفاده خواهد بود. اپلیکیشن توانا و آشنایی با قابلیت های آن از طریق آیکون توانا در پنجره واحد آموزشی و همچنین از طریق درگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در منوی خدمات الکترونیکی قابل دانلود است.

از مزیت های کارت اعتباری توانا می توان به امکان خرید نسیه کالا و خدمات با اقساط بلندمدت، بدون نیاز به چک و ضمانت نامه های مشابه و یا بلوکه شدن پول در بانک و پرداخت آن از حقوق و مزایای ماهانه اشاره کرد.

همچنین توزیع هدفمند و یکپارچه کانتینرهای ویژه یا طرح های توزیع کالا و خدمات (کانتینر پوشاک، کانتینر مسافرتی و …) در قالب یک سامانه قدرتمند قابل انجام است. امکان استفاده از کیف پول الکترونیکی از دیگر مزایای این سامانه برای جامعه مخاطبان فرهنگی است.

هنگام خرید اعتبار با کارت توانا، پس از خرید در ماه جاری، بنا به درخواست متقاضی، یکبار پرداخت مبلغ خرید از حقوق ماه بعد و یا پرداخت اقساط در پایان هر ماه (تا پایان پایان اقساط). میزان وام هر متقاضی با توجه به درآمد ماهانه وی (با اطلاع واحدهای مسئول سامانه توانا) تعیین می شود و مبلغ کل اقساط ماهانه وی تا سقف اعتبار اعلامی قابل افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید