شرایط زندان اوین عادی است/زندانیان می توانند با یکدیگر تماس بگیرند


ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903611

مرکز رسانه قوه قضائیه گزارش داد: اکنون وضعیت زندان اوین کاملاً عادی است و امور روزمره زندان طبق روال عادی در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه های دادگاه، زندانیان اوین شب گذشته با خانواده های خود تماس گرفتند و زندانیان می توانند طبق روال امروز با آنها تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، شب گذشته و پس از آتش سوزی در زندان اوین، امکان تماس فوری زندانیان با خانواده ها فراهم شد و این وضعیت تا صبح ادامه داشت.

این تصمیم نیمه شب دیشب منجر به تشکیل صف های تماس خانوادگی در زندان اوین شد که تا ساعات اولیه صبح ادامه داشت و تماس بین زندانیان خارج از زندان طبق روال امروز امکان پذیر است.

مرکز رسانه قوه قضائیه شب گذشته گزارش داد: با پیگیری های سازمان زندان ها مشخص شد در پی درگیری چند زندانی محکوم به جزای نقدی و سرقت، یک کارگاه بازرگانی زندان به آتش کشیده شده است. بلافاصله پس از درگیری و آتش سوزی خیاطی زندانیان محکومیت مالی و سرقت، آیین نامه زندان برای کنترل درگیری وارد عمل شد و ایستگاه آتش نشانی مستقر در زندان بلافاصله عملیات اطفای حریق را آغاز کرد و در حال حاضر آتش مهار و مهار شده است. خاموش شد.

این گزارش نشان می دهد که نیروی انتظامی به سازمان زندان کمک کرده تا هر چه سریعتر به آرامش اوین کمک کند.

بر اساس این گزارش، درگیری بین زندانیان با رسیدن قوانین زندان کنترل شد.

دیدگاهتان را بنویسید