شرایط سپاهان بهتر از استقلال است

شرایط سپاهان بهتر از استقلال است

احمد جمشیدیان درباره دیدار استقلال و سپاهان گفت: بازی استقلال و سپاهان همیشه جذاب بوده و به نظر می رسد این دیدار هم جذاب باشد. به نظر من شرایط سپاهان برای این دیدار بهتر است. استقلالی ها در چند بازی اخیر خود عملکرد خوبی نداشتند اما با همه اینها دلیل نمی شود که از قبل بگوییم سپاهان می برد یا استقلال می بازد. قطعا هر دو تیم در این دیدار به دنبال برتری هستند و امیدوارم شاهد دیدار زیبای دیگری باشیم.

بازیکن سابق استقلال و سپاهان افزود: موکانلو بازیکن خطرناکی است و معتقدم مدافعان استقلال مقابل او کار سختی خواهند داشت. او می تواند خط دفاعی استقلال را دچار مشکل کند، اما اگر خط دفاعی استقلال در این بازی خوب کار کند، می تواند نتیجه لازم را بگیرد.

جمشیدیان در خصوص مشکل خط حمله استقلال در گلزنی گفت: این مشکل فقط برای استقلال نیست بلکه کل لیگ ایران است. بهترین مهاجمان ایران به خارج از کشور رفته اند و این موضوع بر تعداد گل های زده شده در فوتبال ایران نیز تاثیر گذاشته است. از سوی دیگر زمانی که سیستم فوتبال ایران به صورت تدافعی شروع به بازی کرد، شاهد کاهش تعداد گل های خورده بودیم. با این حال فکر می کنم عدم تمرکز مهاجمان استقلال در زدن ضربات پایانی هم در بازی آنها نقش دارد و باید تمرکزشان را بالا ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید