شرایط سیستم ارزشیابی معلمان برای مدیران مدارس

شرایط سیستم ارزشیابی معلمان برای مدیران مدارس

1. در خصوص دسترسی مدیران محترم مدارس به پرسنل، تنظیمات سامانه بر اساس مصوبه 1401 فروردین ماه سال 1390 می باشد و لیست معلمان مدارس آن زمان در اختیار مدیران آن زمان قرار گرفته است. در مورد مدیرانی که تغییر کرده اند، به همکاران فناوری منطقه ای دسترسی داده می شود تا مدیر جدید را به واحد سازمانی واگذار کنند. بنابراین نام کاربری و رمز عبور مدیر قبلی به مدیر جدید داده نخواهد شد.

2. به مدیرانی که لیست کارکنان را به اشتباه نگاه می کنند اطلاع دهید.

3. در مورد مدیرانی که مدیر دو مدرسه (نوبت دوم، مدارس وابسته یا مشابه) هستند، مدیر در حال حاضر فقط بر مدرسه ابتدایی نظارت دارد. همکاران مرکز فناوری سیستم را برای فعال کردن کلیه مدارس این مدیر توسعه می دهند.

4. برای همکارانی که در داخل یا خارج استان نقل مکان کرده اند تا نیازی به رفت و آمد بین شهرها یا استانی برای آن همکاران نباشد، مدیر مدرسه جدید با همکاری مدیر مدرسه قبلی ارزیابی ها را انجام خواهد داد. با توجه به اینکه این فرد در حال حاضر در مدرسه قبلی دیده می شود، همکاران فن در توسعه سیستم در حال بررسی این مشکل و رفع آن هستند.

5. در مورد مدیران مدرسه که به اشتباه تایید نهایی را بر روی بررسی کلیک می کنند، همکاران فناوری گزینه بازگشت به مدیر را در سیستم طراحی می کنند که در آن مدیر می تواند اطلاعات فرد را مجددا ویرایش کند. امیدواریم به محض فعال شدن این گزینه اطلاع رسانی شود.

6. برای همکارانی که بازنشسته و یا در مرخصی بدون حقوق بوده اند مانند بند 4 پس از بررسی همکاران فن، دسترسی آنها به آخرین مدیر برقرار خواهد شد.

7. با توجه به بخش مستندات، 4 بخش برای صلاحیت‌های آموزشی، سنوات خدمت، ارزیابی عملکرد سالانه و گواهی‌های خدمت، در حالی که دسترسی مدیر مدرسه صرفاً برای بازرسی و گزارش مغایرت‌ها و مرجع تأیید یا تأیید است. عدم تایید همکاران اداری در مرحله دوم می باشد که امتیاز کسب شده برای این موارد صفر می باشد و از نظر تایید نهایی از ناظرین محترم مشکلی وجود ندارد.

8. یکی از دلایلی که ممکن است همکاران در لیست مدرسه ظاهر نشوند ممکن است این باشد که پرونده شخصی از تایید نهایی در سیستم رتبه بندی حذف شده است. به همین دلیل باید تاکید کرد که معلمان محترم سیستم رتبه بندی را که باید در کنترل نهایی باشد مجددا بررسی کنند.

9. افرادی که اداری هستند، دستورشان آموزش فرهنگی است اما مشمول بخشنامه 230 نمی شوند، مشمول رتبه بندی نیستند.

10. فایل فیزیکی و کاغذی برای هیچ یک از کارکنان آموزشگاه ایجاد نمی شود و فقط در مواردی که نیاز به بارگذاری مدارک بوده و مدیر محترم به هر دلیلی نتوانسته فایل را در سامانه مشاهده کند، کپی از آن سند و پس از کپی اصل، اجرای آن با مهر و امضا در پرونده شخصی فرد در مدرسه نگهداری می شود.

11. تاکید به مدیران محترم مدارس فراموش نشود که در تکمیل و همچنین سریع سامانه نهایت دقت را داشته باشند تا در اسرع وقت مراحل را به اتمام برسانیم. در این مورد حتما تاکید کنید که قسمت مهارت های رفتاری با دقت پر شده است. زیرا در 51 سوال، محاسن رفتاری گزینه ها به صورت مختلط ترتیب داده شده است و لزوماً بالاترین گزینه دارای بالاترین نمره و پایین ترین گزینه کمترین نمره و یا بالعکس است.

دیدگاهتان را بنویسید