شرایط نامساعد جوی باعث سقوط دکل برق در اتوبان قزوین – تهران شد


ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911929

فتوحی گفت: جابجایی دکل برق با همکاری برق منطقه ای زنجان و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در حال پیگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ، ساعت 11:20 صبح دیروز بر اثر سقوط یکی از دکل های 63 کیلوولت در باند شمالی اتوبان تهران- قزوین (منطقه آبیک)، دو ورودی 63 کیلوولت تیر آبیک قطع شد.

حامد فتوحی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین; وی در خصوص سقوط تیر برق در اتوبان قزوین – کرج که در حوالی شهر آبیک رخ داد، گفت: حوالی ظهر سیگنالی مبنی بر واژگونی تیر برق در بزرگراه شمالی قزوین – کرج دریافت کردیم. که بلافاصله نیروی واکنش سریع، تیم مدیریت بحران استان و شهرستان را برانگیخت. ترتیب داده شدند

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن است که این تصادف ناشی از وزش باد شدید بوده که خوشبختانه بلافاصله اکیپ های راهداری به محل اعزام شدند و در همان دقایق ابتدایی مسیر باز و پاکسازی شد.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: این حادثه منجر به قطعی جزئی برق شهرستان آبیک شد که کمتر از یک ساعت بعد وصل شد.

فتوحی گفت: جابجایی دکل برق با همکاری نیروی برق منطقه ای زنجان و شرکت توزیع برق استان البرز در حال پیگیری است و هیچ گونه قطعی برق نداریم و امیدواریم جابجایی دکل نیر در سال جاری انجام شود. کمتر از 24 ساعت

حضور به موقع پرسنل مدیریتی و مسئولین شرکت الکتروانرژیتیکا در محل حادثه

عزیز عباسی مدیر روابط عمومی شرکت برق استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به علت وقوع این حادثه اظهار داشت: این دکل به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارندگی سقوط کرده و مسیر را مسدود کرده است.

وی افزود: شرکت برق منطقه ای زنجان بلافاصله این حادثه را اطلاع رسانی کرد و در همان دقایق اولیه با ورود ماموران اداره برق، دکل انتقال از بزرگراه خارج و ترافیک روان شد.

مدیر روابط عمومی اداره برق استان قزوین گفت: در پی این حادثه بخشی از برق شهر آبیک قطع شد و با رسیدن به موقع مسئولان اداره برق قزوین دو سوم برق مشترکان قطع شد. در شهر در ساعت اول وصل شد .

عباسی بیان کرد: مشکل قطعی برق مشترکان باقی مانده تا ساعت 14 برطرف شد.

وی در خاتمه گفت: اگر شهروندان همچنان مشکل برق دارند می توانند با شماره تلفن 121 تماس گرفته و هرگونه درخواست و شکایت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید