شرایط هواشناسی امروز 24 بهمن 1392

شرایط هواشناسی امروز 24 بهمن 1392

روزنو: امروز در مناطق جنوب شرق کشور کاهش محسوس دما (8 تا 10 درجه) و در روز دوشنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی کاهش دما از 6 به 8 خواهد بود. درجه.

بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، در کرمان، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب استان‌های یزد و اصفهان، وزش باد شدید، وزش باد شدید موقتی و بارش برف و در جنوب زاگرس بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش باران پیش بینی می شود و این سامانه به تدریج از جنوب شرق کشور خارج می شود.

اواخر امروز و دوشنبه در سواحل دریای خزر و در مناطقی از اردبیل، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی بارش کوتاه مدت، برف و وزش باد پیش بینی می شود.

از اواسط روز سه‌شنبه در سواحل غربی دریای خزر و بخش‌هایی از شمال غرب و روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور و دامنه‌ها و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

علاوه بر مناطق مذکور در استان‌های مرکزی قم، همدان و شمال اصفهان، روز پنجشنبه نیز بارش‌های شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا در شرق کشور وزش باد شدید موقتی و مناطق گرد و خاک دور از انتظار نیست.

همچنین امروز در مناطق جنوب شرق کشور کاهش محسوس دما (8 تا 10 درجه) و در روز دوشنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی از 6 تا 8 درجه کاهش دما خواهد بود. .

دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج و نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مواج خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید