شرایط کشف اموال مسروقه از گاوصندوق بانک ملی اعلام شد


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855082

در پی دستگیری سارقان صندوق های استیجاری بانک ملی ایران، این بانک اطلاعیه جدیدی در خصوص نحوه استرداد اموال مسروقه صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بانک ملی ایران در پی دستگیری سارقان پول های اجاره ای بانک ملی ایران، این بانک اطلاعیه جدیدی درباره نحوه استرداد اموال مسروقه صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

با توجه به مثمر ثمر بودن تلاش های ارزنده پلیس و دستگیری سارقان وجوه لیزینگ بانک ملی ایران و به دست آوردن اموال مسروقه، اقدامات زیر برای بازگرداندن دقیق و سریع اموال به صاحبان آن ضروری است.

همکاری مراجعین محترم مهمترین عامل موفقیت در این زمینه می باشد.

1 تمایل بانک ملی ایران به پرداخت 50 درصد مبلغ خوداظهاری بدون توجه به مسائل حقوقی در شرایطی که دستگیری سارقان و ظاهر شدن اموال مسروقه احتمالاً احتمال ضعیفی است، بار دیگر بر تعهد قاطع این بانک به مشتری مداری و مشتری مداری تاکید می کند. اخلاق حرفه ای سرمایه سهام بانک «امانت» مشتریان بوده اند، اما با توجه به افشای اموال مسروقه، منطقاً تلاش بانک و قوه محترم قضاییه در جهت اعاده و تحویل عین اموال به صاحبان آن است.

2 حال با تحصیل اموال مسروقه قبل از هر اقدامی تفکیک و مقایسه اموال کشف شده با فهرست خوداظهاری صاحبان اموال امری اجتناب ناپذیر بوده و نیازمند همکاری قوه قضائیه و بانک جهت رسیدگی به اموال هر یک از اموال است. ذینفعان شناسایی و به صاحب آن تحویل داده شد.

3 به منظور تسهیل و تسریع در شناسایی دقیق مالک، ارائه اسناد و مدارک و اثبات مالکیت به عنوان فاکتور خرید یا اعلام آدرس مشخص از نظر کمی و کیفی و سایر شواهد و مدارک مؤثر حتی حق الزحمه شاهد. ، کمک به عرضه اموال به صاحبان واقعی آن.

4 این امکان وجود دارد که مقدار مشخصی از اموال شناخته شده در فرآیند ارزیابی شناسایی شود و مابقی ادعا مستلزم بررسی دقیق تر باشد. از دست اندرکاران محترم انتظار می رود در رعایت حقوق تمامی قربانیان سرقت صبر و حوصله داشته باشند تا در اسرع وقت اموال هر یک از آنان اعاده شود.

5 با توجه به افشای اموال مسروقه و مداخله در اموال کلیه ذینفعان، صلاحیت تشخیص قطعی مالکیت هر یک از اموال صاحبان آن با قوه قضائیه است و تشخیص کسری به عهده همان دستگاه است، اما بانک ملی ایران مسئولیت پذیر نیست. بازیابی اموال را دنبال می کند.

6 توصیه می شود با توجه به خوداظهاری ذینفعان در فضای متشنج و دردسر ناشی از سرقت اموال و تسریع در روند مقایسه و شناسایی اموال، کلیه ذینفعان نسبت به اعلام مجدد جزییات موضوع اقدام نمایند. ملک به شعبه دوم همچنین اقدام کنید.

7 بانک ملی ایران متعهد می شود کسری احتمالی اموال را با تشخیص و نظر مرجع محترم قضایی جبران نماید.

8 انتظار می‌رود با توجه به دستگیری سارقان در فاصله کوتاهی از لحظه وقوع سرقت و ظهور اموال، صاحبان اموال حتی الامکان نسبت به تقسیم و تعدیل و تشخیص کارشناسان و دستگاه قضایی معتبر اقدام نموده و از انباشت و انباشت و انباشت اموال خودداری کنند تنش در ملک در اسرع وقت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید