شرط مهم ستاره شدن فولادی ها برای پرسپولیس

شرط مهم ستاره شدن فولادی ها برای پرسپولیس

طبق آخرین شرایط یحیی گل محمدی، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، او در نیم فصل در تهران لباس لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا را آغاز کرد اما … جواد نکونام تکرار کرد. باشگاه فولاد خوزستان و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل آن در نامه ای به باشگاه پرسپولیس خواستار جذب دو بازیکن از این تیم شدند.

فولادی ها در این نامه از باشگاه پرسپولیس خواسته اند در نقل و انتقالات زمستانی مهدی شیری و سعید حقایی را به این تیم بدهد! ظاهرا مذاکراتی با مهدی شیری و سعید حی مدافعان راست و چپ پرسپولیس انجام شده است اما این دو بازیکن گفته اند با پرسپولیس قرارداد دارند و باید با این باشگاه مکاتبه کنند. به نظر می رسد رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از این دیدار مفصل 4 ساعته ای با یحیی گل محمدی داشته و از نظر سرمربی پرسپولیس درباره جدایی احتمالی شاگردانش اطلاع داشته است، این درخواست را رد کرده است. یحیی گل محمدی که به قول خودش فعلا کمبود بازیکن دارد و اصلا موافق جدایی دو مدافع اصلی خود نیست.

ضمن اینکه هیچکدام از سه بازیکن مورد نظر قصد جدایی از پرسپولیس و بازی در اهواز و فولاد خوزستان را ندارند. رضا اسدی که قرارداد نسبتا سختی با پرسپولیس دارد، حتی اگر تا پایان لیگ بیست و یکم برای این تیم به میدان نرود، پولش را پس می گیرد. مهدی شیری هم در 90 درصد مسابقات نیم فصل اول ثبت نام می کند و عقل سلیم حکم می کند که در پرسپولیس بماند تا شانس دعوتش به تیم ملی یا سفر به جام جهانی بیشتر شود. همچنین سعید آقایی چند هفته ای موقعیت ثابت خود را در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس پیدا کرد. او که سابقه بازی در تیم های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز را نیز در کارنامه دارد، به هر قیمتی دلیلی برای جدایی از تیم اصلی پرسپولیس ندارد.

yektanet.com

بنابراین گفتگوی تلفنی رضا درویش و حمیدرضا گرشاسبی، مدیران اجرایی پرسپولیس و فولاد خوزستان بی نتیجه ماند!

دیدگاهتان را بنویسید