7 شرط مهم برای معلم شدن در معدن

7 شرط مهم برای معلم شدن در معدن

روز جدید متقاضیان شرکت در کنکور 1401 باید دارای 7 شرط اولیه پذیرش در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت رجایی باشند.

با توجه به تنها ماده «نحوه جذب نیروی انسانی در مشاغل آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش» مصوب جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت‌شهید رجایی، مانند سنوات گذشته اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیصلاح این امر توسط وزارت آموزش و پرورش به صورت محدود و با رعایت تبصره ها و تک نفره انتصاب انجام می شود.

شرایط اختصاصی تکمیلی از جمله ظرفیت پذیرش در دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) درج شده و به اطلاع متقاضیان مربوطه خواهد رسید. متقاضیان باید علاقه خود را در این زمینه ها ابراز کنند. ً

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد؛ بدیهی است مسئولیت عدم رعایت این موارد و همچنین شرایطی که متعاقباً در راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) درج خواهد شد، بر عهده متقاضی می باشد.

«داشتن حداقل نمره علمی 6500 و بیشتر (در زیرگروه مربوطه) برای انتخاب رشته در گروه آزمایشی مربوطه»، مجموعاً 14 در مقطع متوسطه دوم (اول، دوم و سوم) داوطلب. ارتباط بر اساس معیارهای مندرج در دفترچه آزمون (2)، سلامت کامل جسمی و روحی و شرایط جسمانی مناسب برای عملکرد خوب معلمی و موفقیت در مصاحبه اختصاصی و بررسی مدارک عمومی 7 شرط اصلی پذیرش داوطلبان می باشد. هر دو دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی.

معرفی داوطلب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به منظور بررسی صلاحیت های عمومی و اختصاصی و همچنین بررسی مشخصات ظاهری، پذیرش نهایی در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی محسوب نمی شود.

در صورت تایید صلاحیت های عمومی و اختصاصی افراد معرفی شده توسط آموزش و پرورش، سازمان سنجش آموزش کشور با در نظر گرفتن اولویت های انتخاب شده توسط داوطلب، نسبت به گزینش علمی نهایی آنان بر اساس سطح نتایج علمی اقدام می کند. (آزمون ورودی) و نتیجه نهایی را اعلام کرد.

مسئولیت رعایت شرایط عمومی و اختصاصی آزمون سراسری 1401 و ضوابط مندرج در بروشور (2) و همچنین ضوابط نظام وظیفه عمومی (متقاضیان مرد) در مراحل مختلف آزمون بر عهده پذیرفته شدگان خواهد بود.

شرایط تکمیلی پذیرش در مرحله بعد برای اطلاع متقاضیان از رشته های تحصیلی مورد نیاز در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام خواهد شد. بنابراین صاحب اقدام آخرین تغییرات خواهد بود که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته در بروشور شماره 2 بر اساس مجوز صادره از مراجع ذیصلاح و یا از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی اعلام خواهد شد. برای ارزشیابی آموزشی در صورت عدم صدور مجوز کار، صدور آن معتبر بوده و دانشجو پذیرفته نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید