شروع پرسپولیس در نقل و انتقالات; بازگشت یحیی به سپاهان

شروع پرسپولیس در نقل و انتقالات;  بازگشت یحیی به سپاهان

با وجود اینکه بیش از یک هفته از نقل و انتقالات تابستانی می گذرد، پرسپولیس هنوز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نکرده است. گفته می شود با درخواست یحیی گل محمدی، مدیرعامل این باشگاه ابتدا تمدید قرارداد مهره های اصلی تیم خود را در دستور کار قرار داد و مذاکرات با بازیکنانی چون میلاد سرلک، سعید صادقی و عیسی آل کثیر آغاز شد و پس از پایان پایان مذاکرات فیفادی با گئورگی گلسیانی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را برای جذب بازیکن بدون چراغ آغاز کردند و پس از صحبت های اولیه با یحیی گل محمدی، اسامی چند گزینه مورد نظر وی برای تقویت پرسپولیس در بازار تابستانی مشخص شد. گل محمدی هنوز به صورت رسمی پای میز مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس ننشسته است تا لیست خود را به آنها ارائه کند، اما در این بین سرمربی تیم اسامی چند بازیکن را ارائه کرده است که پرسپولیسی ها در تلاش برای کسب رضایت نامه هستند. به تیم آنها بپیوندید

گفته می شود یحیی گل محمدی به دنبال تقویت تیمش در چند پست مختلف در نقل و انتقالات تابستانی است و امیدوار است مدیران این باشگاه بتوانند بر ضعف های پرسپولیس در دفاع چپ، هافبک میانی و فوروارد غلبه کنند. البته با تمدید نشدن قرارداد ستارگان و یا جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند، لیست بازیکنان مورد نظر گل محمدی قطعا تغییر می کند و حتی احتمال تغییر آینده سرمربی پایتخت وجود دارد. تحت تأثیر این رویداد قرار گیرد.

سلمان پرسپولیس می شود؟

پرسپولیس در فصل گذشته در بازار نقل و انتقالات 3 خرید معروف از تیم سپاهان انجام داد و سرخپوشان به سراغ گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر و سوروس رفیعی رفتند. قرارداد هر سه بازیکن با طلای پوشان اصفهانی به پایان رسیده است و به صورت آزاد و پس از مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس به جمع شاگردان یحیی گل محمدی پیوستند و به نظر می رسد این روال همچنان ادامه دارد و پوشان سرخ به دنبال جذب ستاره های رقیب خود هستند. .

گل محمدی به دنبال جذب یک ستاره جوان در پست هافبک است و پس از بررسی عملکرد یاسین سلمانی از مدیران باشگاه خواست مقدمات حضور سلمانی در پرسپولیس را فراهم کنند. ستاره 21 ساله فوتبال ایران که این روزها در اردوی امید به سر می برد، فصل گذشته تنها 7 بازی در ترکیب اصلی سپاهان حضور داشت و مهره مورد علاقه خوزه مورایس نبود و به همین دلیل سپاهان قراردادش را تمدید نکرد و در نقل و انتقالات من. تابستان امسال به دنبال تیم جدیدی هستم.

معمای خط هافبک پرسپولیس تغییر می کند

سلمانی که شروعی سخت در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا داشت و 2 گل برای تیم امید به ثمر رساند، تصمیم گیری در مورد حرفه خود را به بعد از مسابقات قهرمانی غرب آسیا موکول کرد. در این زمینه گفته می شود اولویت ستاره جوان سپاهان لژیونر شدن است و یاسین سلمانی پس از دریافت چند پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر این پیشنهادها را بررسی می کند و در صورت عدم توافق با تیم های خارجی، او سپس پیشنهادات داخلی خود را بررسی خواهد کرد.

یحیی گل محمدی خواستار جذب یاسین سلمانی شده در حالی که پرسپولیس بازیکنانی چون میلاد سرلک، کمال صغنیا، سینا اسدبیگی و سروش رفیعی را در خط میانی دارد. نکته جالب اینجاست که در کنار سلمانی نام محمد خدابندلو نیز در لیست سرمربی سرخپوشان پایتخت وجود دارد و در صورت حضور این دو بازیکن، نام ساگیدنیا از لیست پرسپولیس حذف خواهد شد و وجود دارد. احتمال اینکه سرلاک هم پیشنهاد پرسپولیس را رد کند و لژیونر شود. ; اتفاقی که می تواند هافبک سرخپوشان پایتخت و حضور دو بازیکن جوان به جای دو بازیکن باتجربه را تغییر دهد!

دیدگاهتان را بنویسید