شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در مورد خرید جدید یحیی

شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در مورد خرید جدید یحیی

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شهاب زاهدی اولین بازیکنی بود که برای فصل رقابتی جدید به خدمت گرفت. تمایل بازیکن سابق این تیم و آکادمی این باشگاه برای حضور مجدد در پرسپولیس شرایط را برای این انتقال تسهیل کرد. اما امکان انعقاد قرارداد طولانی‌تر برای بیش از یک سال وجود نداشت.

انتقادات گمراه‌کننده‌ای در بخش‌هایی از قرارداد یک ساله مطرح شده است، در حالی که این بازیکن تنها مجوز قرارداد یک ساله را داشت. این مجوز پس از شروع جنگ اوکراین و روسیه برای بازیکنان شاغل در لیگ این دو کشور توسط فدراسیون جهانی فوتبال صادر شد و در ادامه جنگ هر سال و هر بار به مدت یک سال تمدید می شود.

شهاب زاهدی با باشگاه اوکراینی زوریا لوگانسک قرارداد دارد و مجوز یک ساله برای قرارداد با پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری داشت. برای مدت طولانی تر، قرارداد باطل و نقض محسوب می شود.

همچنین جدای از موضوع شهاب زاهدی، هواداران پرسپولیس باید توجه داشته باشند که طبق دستورالعمل قراردادهای بازیکنان باشگاهی که از این فصل اجرایی می شود، در صورت رعایت شرایط، قراردادهای یک ساله بازیکنان به صورت خودکار توسط باشگاه ها امضا می شود. آنها می توانند به صورت یک طرفه تمدید شوند. در واقع، طبق مقررات جدید، قراردادهای یک ساله عملاً دو ساله است.

دیدگاهتان را بنویسید