شفاف سازی دستگاه ها و قوای سه گانه با طرح جدید مجلس


ساعت: 08:52
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1839899

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

حجت الاسلام احد آزادیکا گفت: طرح فعلی شفافیت رای بسیار فراگیرتر از برنامه قبلی است و قوای سه گانه این طرح باید شفاف باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوران همدان؛ حجت الاسلام احد آزادی ها نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیما گفت: طرح شفافیت در مجلس تصویب شد، جامعتر از طرح قبلی است و علاوه بر مجلس شامل هر سه دستگاه و نیرو می شود..


وی افزود: با وجود هجمه هایی که به مجلس می شود، مجلس نیز در رأس این شفافیت رای گیری قرار دارد..


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید در همه ارکان خود شفاف باشد، گفت: دیوان محاسبات، سازمان های مرتبط با مجلس شورای اسلامی باید بر اساس این قانون شفاف باشند..


حجت الاسلام آزادی خواه با تاکید بر اینکه هیئت وزیران نیز مشمول این قانون می شود، خاطرنشان کرد: مشمولان قانون خدمات کشوری، شرکت های دولتی، صدا و سیما، نهادهای عمومی غیردولتی قوه قضائیه و شوراها نیز مشمول این قانون می شوند. . قانون شود.


وی افزود: گروه بعدی که زیر ذره بین شفافیت هستند، همه نهادهای خصوصی هستند که ماموریت عمومی دارند..


طراح طرح شفافیت آرا بیان می کند: این قانون شامل اتاق اصناف، اتاق تعاون، اتاق بازرگانی و سازمان نظام پرستاری نیز می شود. .


وی گفت: جایی که پول و رانت باشد در این طرح قرار داده ایم.


حجت الاسلام آزادی خواه بیان می کند که در این طرح 9 او گفت که این مأموریت باید علنی شود. انسانیت در آن باید به طور شفاف در دسترس مردم باشد.


انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید