شلیک موشک از غزه به سمت مناطق جنوبی فلسطین اشغالی

پرتاب این موشک ظاهراً آژیر هشدار را در سرزمین‌های اشغالی به راه نینداخت زیرا سامانه‌های دفاعی پیش‌بینی می‌کردند موشک در غزه فرود آید.

ارتش اسرائیل همچنین مدعی شد که پس از شلیک این موشک، دستورالعمل خاصی برای ساکنان جنوب اسرائیل وجود ندارد.

این در حالی است که چند ساعت قبل ارتش اسرائیل اعلام کرد که در حال بررسی گزارش هایی است مبنی بر شلیک موشک از نوار غزه به سمت جنوب اسرائیل.

همزمان شبکه 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم گزارش هایی مبنی بر شلیک موشک به یکی از مواضع خود دریافت کرده و در حال بررسی است.

همچنین خبرگزاری سما به نقل از منابع یهودی گزارش داد که این موشک به شهرک صهیونیست نشین اشکول شلیک و به آن اصابت کرده است.

این پرتاب موشک کمتر از 24 ساعت پس از بازدید تهاجمی ایتامار بن گوئر، وزیر تندرو امنیت ملی کابینه نتانیاهو از مسجد الاقصی صورت گرفت. سفری که واکنش های بسیاری را در فلسطین و خارج از فلسطین به همراه داشت خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم گرفت پرونده تجاوزات و تجاوزات اعضای رژیم صهیونیستی و اسرائیلی های افراطی را به شبکه الجزیره ارجاع دهد. مسجد اقصی به شورای امنیت.

از سوی دیگر، وزارت امور خارجه اردن از فراخواندن سفیر رژیم اشغالگر قدس در اعتراض به حمله وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی خبر داد. وزارت خارجه اردن در بیانیه ای اعلام کرد: به سفیر (رژیم) اسرائیل اطلاع داده شد که حملات بیشتر (علیه مسجد الاقصی) باعث افزایش تنش در شرایط کنونی خواهد شد.

وزارت امور خارجه امارات به حمله «ایتمار بن گور» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی واکنش نشان داد.

دیدگاهتان را بنویسید